eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usługi Telefonicznej Informacji Pacjenta



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03

Ogłoszenie nr 510436550-N-2021 z dnia 2021-11-03 r.
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia:

świadczenie usługi Telefonicznej Informacji Pacjenta

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny 01581798500000, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 572 62 54, 022 572 62 51
faks: 022 572 63 05
e-mail: zamowienia@nfz.gov.pl
www: https://nfz.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi Telefonicznej Informacji Pacjenta

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi infolinii Telefonicznej Informacji Pacjenta na rzecz
Narodowego Funduszu Zdrowia obejmującej w szczególności:
1) obsługiwanie połączeń od użytkowników Telefonicznej Informacji Pacjenta w języku polskim,
angielskim, rosyjskim i ukraińskim,
2) świadczenie usługi call back, e-mail, chat, videoczat oraz połączeń wychodzących na zlecenie
Zamawiającego (outbound),
3) prowadzenie i rozwój bazy wiedzy,
4) rejestrowanie informacji wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami
Umowy, w formatach umożliwiających swobodne filtrowania i odtwarzanie po dowolnych
parametrach,
5) przekazywanie raportów bieżących, dziennych i okresowych oraz raportów sporządzanych
na żądanie Zamawiającego dotyczących realizacji usług świadczonych przez Wykonawcę,
6) przekazanie uzupełnionej i zaktualizowanej bazy wiedzy, bazy interakcji z Klientami TIP oraz nagrań i bazy poczty elektronicznej oraz komunikatora chat w formatach umożliwiających Zamawiającemu swobodne filtrowanie i odtwarzanie po dowolnych parametrach,
7) inne zlecone usługi, niezbędne do właściwej realizacji Umowy, które nie zostały wymienione w powyższych punktach, a zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 64.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Umowę zawarto na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.), w związku z koniecznością zapewnienia, zwłaszcza w okresie epidemii COVID-19, ciągłości działania Telefonicznej Informacji Pacjenta, oraz w związku z niezakończeniem do dnia zawarcia niniejszej umowy postępowania w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1211309.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CCIG Group Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 32/33
Kod pocztowy: 50-130
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1211309.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1211309.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1211309.12
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.