eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Seniorzy na pięć plus"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27

Ogłoszenie nr 510435771-N-2021 z dnia 2021-09-27 r.
Urząd Gminy Dzierzkowice:

Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Seniorzy na pięć plus"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: "Seniorzy na pięć plus" współfinansowany ze środkó Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 11 Włączenie społeczne, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 527320-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Dzierzkowice, krajowy numer identyfikacyjny 53791200000000, ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 221 006
faks: 818 221 500
e-mail: drogownictwo@dzierzkowice.pl
www: www.dzierzkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Seniorzy na pięć plus"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Seniorzy na pięć plus” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2.Grupę docelową projektu stanowić będzie 50 osób, w tym 35 kobiet i 15 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Gminy Dzierzkowice. Objęcie projektem ww. katalogu osób podyktowane jest znaczącą ich liczbą w skali całej gminy. Realizacja przedsięwzięcia na rzecz ww. os. stanowi odpowiedź na potrzeby i problemy w zakresie usług społecznych zidentyfikowanych na obszarze gminy, przy uwzględnieniu panujących trendów demograficznych i poziomu dostępności usług społecznych. Zidentyfikowano konkretne potrzeby po stronie ww. osób, a mianowicie: zagospodarowanie czasu wolnego po zakończeniu aktywności zawodowej, zwiększenie aktywności w sferze edukacyjnej, w tym m.in. prozdrowotnej, kultury, aktywności fizycznej, zwiększenie świadomości prawnej, wsparcia psychologicznego związanego z problemem ich osamotnienia i marginalizacji w szeroko pojętym życiu społecznym.
3.Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Dzierzkowice
4.Cel główny projektu: Wzrost dostępności i jakości usług społecznych dla 50 osób (w tym
35 kobiet i 15 mężczyzn) wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym po 60 roku życia, z terenu gminy Dzierzkowice.
5.Z wybranymi Wykonawcami zawarta zostanie umowa cywilnoprawna.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego i został podzielony na następujące części:
1.Zajęcia ruchowo-gimnastyczne (gimnastyka, nordic walking) 1 gr./ 15 os./2 x w tygodniu/1h 88 h
2.Zajęcia z łucznictwa 1 gr./10 os./1 x w miesiącu/2 h 40 h
3.Zajęcia z discgolfa 1 gr./10 os./ 1 x w miesiącu/ 3 h 60 h
4.Warsztaty z rękodzieła – warsztaty świąteczne 1gr./10 os. 40 h
5.Warsztaty z rękodzieła 1gr./10 os./ 2 x w miesiącu 92 h
6.Zajęcia wokalne 1 gr./15 os./1 x w miesiącu 44 h
7.Zajęcia teatralne 1 gr./15 os./1 x w miesiącu 44 h
8.Warsztaty filmowe 1 gr./10 os./1 x w miesiącu 44 h
9.Warsztaty fotograficzne 1 gr./10 os./1 x w miesiącu 44 h
10.Warsztaty kulinarne 1 gr./25 os/ 4 x w roku 48 h
11.Zajęcia komputerowe 2gr./10os. 200 h
12.Opiekun grupy 80h/m-c 1840 h
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 92.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 1. Zajęcia ruchowo-gimnastyczne (gimnastyka, nordic walking)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7154.47 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7920.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zajęcia z łucznictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3902.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zajęcia z discgolfa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5853.66 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Warsztaty z rękodzieła – warsztaty świąteczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono w Części IV – Warsztaty z rękodzieła – warsztaty świąteczne na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Warsztaty z rękodzieła

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono w Części V – Warsztaty z rękodzieła na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zajęcia wokalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3577.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zajęcia teatralne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3577.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Warsztaty filmowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3577.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Warsztaty fotograficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3577.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Warsztaty kulinarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3902.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zajęcia komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16260.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19600.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Opiekun grupy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44878.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 55200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.