To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Opracowanie narzędzia służącego digitalizacji procesu etapowego gromadzenia i uznawania osiągnięć w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Wsparcie rozwoju ZSK w szczególności na poziomie regionalnym poprzez wdrażanie rozwiązań i inicjatyw skierowanych do użytkowników końcowych systemu - ZSK4”,
Numer ogłoszenia: 765071-N-2020
Numer ogłoszenia: 5405474432-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 241 71 00
faks: 22 241 71 11
e-mail: zamowienia@ibe.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opracowanie narzędzia służącego digitalizacji procesu etapowego gromadzenia i uznawania osiągnięć w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IBE/71/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Systemu Odznaka+ (zwanego dalej Systemem) oraz zapewnienie utrzymania iadministrowania Systemem. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące produkty/usługi: 2.1) przygotowanie projektu techniczno-funkcjonalnego Systemu; 2.2) przygotowanie dokumentu „Zasady realizacji i plan projektu prac nad Systemem”; 2.3) przygotowanie projektuekranów UX Systemu; 2.4) przygotowanie szaty graficznej Systemu na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego; 2.5) praceprogramistyczne Systemu: a) prace programistyczne obejmą: ● Moduł Administracyjny aplikacji webowej; ● Moduł Wydawcy aplikacji webowej;● Moduł Użytkownika Końcowego aplikacji webowej; ● Aplikację mobilną Użytkownika Końcowego; b) zakres prac programistycznych obejmie:● przygotowanie projektu modułu/aplikacji; ● wykonanie modułu/aplikacji; ● przygotowanie do testów modułu/aplikacji; ● przeprowadzenietestów modułu/aplikacji; 2.6) zakup usługi dzierżawy infrastruktury serwerowej lub/i chmurowej wraz z oprogramowaniem niezbędnym douruchomienia instancji testowej i produkcyjnej Systemu na okres 24 miesięcy począwszy od zakończenia Etapu II niniejszego zamówienia; 2.7)usługę administrowania infrastrukturą serwerową Systemu przez okres 24 miesięcy począwszy od zakończenia Etapu II niniejszego zamówienia;2.8) przygotowanie środowiska testowego i produkcyjnego Zamawiającego i instalacji Systemu obejmujące: a) instalację i konfiguracjęposzczególnych komponentów ww. środowiska; b) dostarczenie instrukcji instalacji; c) dostarczenie z każdą nową wersją kompletnej paczki plikówinstalacyjnych; 2.9) przeprowadzenie testów Systemu w zakresie: ● testów wymagań funkcjonalnych; ● testów wymagań niefunkcjonalnych wobszarze testów: obciążenia, wydajności, bezpieczeństwa (w tym testów penetracyjnych); 2.10) wprowadzenie poprawek do Systemu wynikającychz uwag zgłoszonych przez Zamawiającego na podstawie przeprowadzonych testów; 2.11) przygotowanie materiałów szkoleniowych iprzeprowadzenie szkolenia dla Administratorów Systemu; 2.12) przygotowanie materiałów informacyjnych dot. korzystania z Systemu; 2.13)godziny rozwojowe Systemu (modyfikacje wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie Etapu IV, na podstawie wytycznych Zamawiającego) wliczbie 320 roboczogodzin. Niewykorzystane godziny rozwojowe przechodzą na okres po zakończeniu Etapu IV; 2.14) przygotowaniedokumentacji testowej Systemu: a) w szczególności przedmiotem dokumentacji testowej będą: ● Moduł Administracyjny aplikacji webowej; ●Moduł Wydawcy aplikacji webowej; ● Moduł Użytkownika Końcowego aplikacji webowej; ● Aplikacja mobilna Użytkownika Końcowego; b)dokumentacja testowa obejmie co najmniej: ● testy wymagań funkcjonalnych, a w ich ramach, pokrycie przypadkami testowymi pełnejfunkcjonalności Systemu; ● testy wymagań niefunkcjonalnych w zakresie: obciążenia (5000 jednoczesnych połączeń), wydajności, bezpieczeństwa
(w tym testów penetracyjnych); 2.15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej Systemu wraz z kodami źródłowymi, w tym: technicznej,użytkownika i administracyjnej; 3) Produkty/Usługi, o których mowa w rozdziale II pkt 2), podzielone są na etapy: 3.1) Etap I obejmujący: a)przygotowanie projektu techniczno-funkcjonalnego Systemu; b) przygotowanie dokumentu „Zasady realizacji i plan projektu prac nad Systemem”;c) przygotowanie projektu ekranów UX Systemu (w dwóch wersjach dla ekranów: desktop, mobile); d) przygotowanie szaty graficznej Systemu;3.2) Etap II obejmujący: a) prace programistyczne nad Systemem; b) zakup usługi dzierżawy infrastruktury serwerowej lub/i chmurowej na okres24 miesięcy; c) przygotowanie środowiska testowego i wdrożenie Systemu w środowisku testowym; 3.3) Etap III obejmujący: a) przygotowaniedokumentacji testowej Systemu, obejmującej wszystkie moduły i aplikację mobilną; b) przeprowadzenie testów funkcjonalnych iniefunkcjonalnych; c) wprowadzenie poprawek do Systemu wynikających z ww. testów; d) przygotowanie środowiska produkcyjnego Systemu iwdrożenie Systemu na środowisku produkcyjnym; e) przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkolenia dla Administratorów Systemu; f)przygotowanie materiałów informacyjnych dot. korzystania z Systemu; 3.4) Etap IV obejmujący: a) wprowadzenie modyfikacji w ramach godzinrozwojowych do Systemu zgodnie z uwagami zgłoszonymi przez Zamawiającego; b) przygotowanie dokumentacji powykonawczej Systemu wraz zkodami źródłowymi, a w tym: technicznej, użytkownika i administracyjnej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr7 do niniejszego SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.21.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 425000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Vavatech sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olesińska 21
Kod pocztowy: 02-548
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 479090.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1737528.75
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.