To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776624-N- 2020
Numer ogłoszenia: 540402605- N - 2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 514 533
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl
www: www.kco.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KCO/PN/74/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji, których asortyment
i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 Pakietów.
Oznaczenie według CPV:
33198000-4 – szpitalne wyroby papierowe
38910000-7 – sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu/poczty elektronicznej.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem/pocztą elektroniczną.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment jako ceny maksymalne przez cały okres obowiązywania Umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmian określonych w SIWZ.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności
od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 12 miesięcy
od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.
8. Oferowane towary muszą być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.) i posiadać dopuszczenie do obrotu i używania w kraju, a Wykonawca
na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia stosownych dokumentów potwierdzających powyższe.
UWAGA: Jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.), to do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.80.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11105.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11993.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15243.82
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10786.19 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13267.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15527.89
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5599.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6887.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6887.31
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 592.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8633.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8633.13
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21384.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21384.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 475.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 584.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 799.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2122.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2610.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3382.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4005.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4926.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7380.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10498.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3081.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8210.25
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1112.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1367.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1845.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9910.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10702.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14644.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych i flizelinowych
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.