Zakup multimedialnego stołu konferencyjnego dla Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej oraz 65 szt. słuchawek oraz poduszek i kabli do słuchawek dla Wydziału Powiadamiania Ratunkowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie - dla zadania nr 1 - jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska w ramach projektu pomocy technicznej nr CZ.11.5.125/0.0/0.0/15_007/0002344 pn. „Wsparcie procesu przeprowadzania kontroli Programu Interreg VA Republika Czeska - Polska w ŚUW – 2”.
Numer ogłoszenia: 00088116/01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 077 777
faks: 322 077 395
e-mail: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
www: https://www.katowice.uw.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup multimedialnego stołu konferencyjnego dla Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej oraz 65 szt. słuchawek oraz poduszek i kabli do słuchawek dla Wydziału Powiadamiania Ratunkowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BAI.272.14.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup multimedialnego stołu konferencyjnego dla Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
oraz 65 szt. słuchawek oraz poduszek i kabli do słuchawek dla Wydziału Powiadamiania
Ratunkowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 32.34.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup multimedialnego stołu konferencyjnego dla Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej; Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska w ramach projektu pomocy technicznej nr CZ.11.5.125/0.0/0.0/15_007/0002344 pn. „Wsparcie procesu przeprowadzania kontroli Programu Interreg VA Republika Czeska - Polska w ŚUW – 2”.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 1 nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: zakup 65 szt. słuchawek oraz poduszek i kabli do słuchawek dla Wydziału Powiadamiania Ratunkowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Shadok AV Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 404
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80615
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: Słuchawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.