eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa laptopa/tableta z akcesoriami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie nr 510433862-N-2021 z dnia 2021-07-12 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach:

Dostawa laptopa/tableta z akcesoriami

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 077 777
faks: 322 077 395
e-mail: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laptopa/tableta z akcesoriami

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BAI.272.2.19.2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Laptopa/Tableta 2w1 LENOVO Yoga C640-13IML (81UE007TPB) wraz z akcesoriami

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Powyższy tryb jest niewłaściwy, właściwym trybem jest art 6a ust 1 Ustawy z dn. 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 z późn.zm) Uzasadnienie faktyczne: W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19 istnieje potrzeba zakupu laptopa-tableta (2w1) co pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa pracowników – nie tylko podczas trwającej pandemii – przy obsłudze osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niesłyszących podczas tłumaczenia online (m.in. ze względu na brak konieczności podchodzenia klienta do stanowiska
i sprzętu pracownika, łatwiejszą dezynfekcję urządzenia). W trakcie tłumaczenia konsultant BOK będzie miał także możliwość korzystania ze swojego komputera.
Mobilność tego rozwiązania (waga, konstrukcja itp.) będzie także pozwalała na swobodne podejście do właściwego merytorycznie stanowiska (czy to w sprawach paszportowych, obywatelstwa, czy też cudzoziemców), co znacznie ułatwi udzielenie klientowi pomocy. Z kolei dotykowy ekran urządzenia pozwoli na łatwiejszą nawigację przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Oprócz możliwości pomocy online przez tłumacza języka migowego, urządzenie będzie także umożliwiało pokazanie klientowi na ekranie np. treści internetowych, do których klient sam nie potrafił dotrzeć.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2995.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3683.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3683.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3683.85
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.