eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Modernizacja oraz przebudowa budynku ZOZ we Włoszczowie na działalność rehabilitacyjną oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie nr 510433291-N-2021 z dnia 2021-06-25 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie:

Modernizacja oraz przebudowa budynku ZOZ we Włoszczowie na działalność rehabilitacyjną oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie dla Pakietu nr 1 dotyczy projektu RPSW.07.03.00-26-0009/19 pn. "Modernizacja oraz przebudowa budynku ZOZ we Włoszczowie wraz z doposażeniem w sprzęt medyczny z przeznaczeniem na działalność rehabilitacyjną" przewidzianego do realizacji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania Infrastruktura zdrowotna i społeczna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777298-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540409858-N-2021, ...., 540422772-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie, krajowy numer identyfikacyjny 30429500000000, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 883 828
faks: 413 883 877
e-mail: zaopatrzenie@zozwloszczowa.pl
www: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oraz przebudowa budynku ZOZ we Włoszczowie na działalność rehabilitacyjną oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 29/12/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez osoby/podmioty posiadające stosowne uprawnienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami prac modernizacyjnych, tj. przebudowy i dostosowania do obowiązujących przepisów budynku ZOZ we Włoszczowie na działalność rehabilitacyjną oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej znajdujących się w Zespole Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitalu Powiatowym im. Jana Pawła II, zlokalizowanym przy
ul. Żeromskiego 28, we Włoszczowie, zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR oraz przedmiarami robót – stanowiącymi załącznik nr 7 i nr 8 do SIWZ, a także dostawa wyposażenia Oddziału Chirurgii Ogólnej szczegółowo opisanego w załączniku nr 10, 11, 12, 13 i 14 do SIWZ (formularz – asortymentowo cenowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1.
Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejszą ofertę do pakietu nr 1 złożyła firma Grupa Szymbud Sp. z o. o. Sp. k. ul. Częstochowska 2 G42 - 270 Kłomnice . Zamawiający nie dysponuje środkami pozwalającymi na zwiększenie środków do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1700000.00 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Grupa Szymbud Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 2 G
Kod pocztowy: 42-270
Miejscowość: Kłomnice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2835344.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2835344.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3204735.76
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet n 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 5.
Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejszą ofertę do pakietu nr 5 złożyła firma.
Konkret Sp. z o. o. Sp. k. ul. Dworcowa 15 A86 - 200 Chełmno . Zamawiający nie dysponuje środkami pozwalającymi na zwiększenie środków do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 5.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.