eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa monitora



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie nr 510433088-N-2021 z dnia 2021-06-21 r.
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych:

Dostawa monitora

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, krajowy numer identyfikacyjny 15540000000000, ul. Nowowiejska, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 0-22 234 51 01
faks: 0-22 234 58 97
e-mail: dzp@elka.pw.edu.pl
www: www.pw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa monitora

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1034/16/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa monitora 43"

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa monitora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2844.72 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HSI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Technologiczna 2
Kod pocztowy: 45-839
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2844.72

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2844.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2844.72
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 2 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienia poniżej 130 000 złotych netto, nie stosuje się ustawy. Zamówienie nie łączy się z innymi zamówieniami na Wydziale. Powołuję się na Art 6 a ustawy z dnia 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem covid innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (dz.u poz 1844) w zw z art 20 ustawy z dnia 28 października 2020 o zmianie niektórych ustaw w związki z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z występowaniem covid-19.
Uzasadnienie
Projekt, finansowany przez NCBiR, rozpoczął się w grudniu 2019 r., tj. przed pandemią. Jego realizacja wymaga ze strony mojego zespołu realizacji obliczeń związanych z przetwarzaniem obrazu pozyskiwanego z kamer przemysłowych, docelowo instalowanych w zakładach karnych. Analiza obrazu z kamer (w podwyższonych rozdzielczościach, wliczając w to HD i 4K) wymaga przez nas obserwacji zarówno statycznych obrazów, jak i sekwencji wideo w celu poszukiwania predyktorów zdarzeń niepożądanych (takich jak np. schowanie małego przedmiotu, czy przekazanie go drugiej osobie). Ponieważ materiał dostarczony przez Służbę Więzienną m charakter niejawny, może on być analizowany wyłącznie na terenie PW w środowisku izolowanym od dostępu zdalnego (za pośrednictwem sieci komputerowej). Sprzęt, którym obecnie dysponujemy (monitory o maksymalnej rozdzielczości HD Ready) nie umożliwia nam obserwowania wymaganych szczegółów, proszę zatem o zgodę na zakup monitora o wyższej rozdzielczości i rozmiarze (43 cale, rozdzielczość 4K). Dzięki sprzętowi możliwe będzie kontynuowanie krytycznego etapu projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.