Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 7711704, 703
faks: 717 711 708
e-mail: zaopatrzenie@dolmed.pl
www: www.dolmed.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Postępowanie zakupowe na środki ochrony indywidualnej w trybie udzielania zamówień na usługi i dostawy udzielane w związku z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii w ramach projektu „Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska” na dostawę: rękawic nitrylowych - 220 op., fartuchów ochronnych flizelinowych - 800 szt., półmasek FFP2 - 500 szt., półmasek FFP3 - 200 szt., fartuchów ochronnych
barierowych - 200 szt., fartuchów chirurgicznych sterylnych - 20 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych
rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Z uwagi na trwający nadal stan epidemii, w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 zachodzi konieczność zakupu środków ochrony indywidualnej służących ochronie pracowników oraz pacjentów Centrum Medycznego. Pandemia koronawirusa (SARS-CoV2) jest sytuacją nadzwyczajną, którą należy kwalifikować jako wystąpienie siły wyższej. Zakup odzieży ochronnej pozwoli na zapewnienie maksymalnej ochrony pracowników.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa fartuchów ochronnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1590 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9504
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa rękawic nitrylowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10780 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11134
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12236
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa półmasek FFP2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 495 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 570
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1350
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa półmasek FFP3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 590
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1597
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fartuchów ochronnych z SMS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1068 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2374
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 148 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 160.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- Dostawa odzieży fasonowej dla pracowników (II)
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.