eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie nr 510430939-N-2021 z dnia 2021-05-12 r.
Gmina Wisznice:

Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768890-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540408519-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 782 102
faks: 833 782 039
e-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
www: www.wisznice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IBMG-IV.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań), a jego przedmiotem jest Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice” polegające na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach. Część 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu. 2. Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach. 2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 45000000-7 Roboty budowlane 45330000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne 2.2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres prac obejmuje montaż pompy ciepła o mocy 80kW wraz z wykonaniem szesnastu odwiertów, montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz klimatyzacji, wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED. 3. Część 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu. 3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45321000-3 Izolacja cieplna 45443000-4 Roboty elewacyjne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres prac obejmuje docieplenie ścian w technologii lekkiej mokrej, docieplenie stropu wełną, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację instalacji grzewczej, wymianę grzejników, wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,68 kWp. 4. Szczegółowe zakresy robót dla Części 1 jak i Części 2 opisane są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejskie aprobaty techniczne; b) wspólne specyfikacje techniczne; c) normy międzynarodowe; d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat, specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 6. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 7. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji. 8. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 9. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 10. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 11. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. 12. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określają wzory umów, stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ, które są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 13. Zamawiający informuje, że do projektów budowlanych na obydwa budynki posiada: 1) decyzję o pozwoleniu na budowę nr BP/444/19 z dnia 26 lipca 2019 r. – budynek UG Wisznice, 2) zgłoszenie robót budowlanych z dnia 28 marca 2019 r. – budynek SP w Horodyszczu. 14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa. 15. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 832313.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dach Styl Sp. Jawna Mariusz Smoliński, Paweł Bober
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wisznicka 10C
Kod pocztowy: 21-300
Miejscowość: Radzyń Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 973360.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 973360.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1419789.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 700000.00
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 623175.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KRYMAR Marta Mikucewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 25
Kod pocztowy: 21-505
Miejscowość: Janów Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 664200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 664200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1212657.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.