To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, z podziałem na 5 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773155-N-2020
Numer ogłoszenia: 540400794-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 62 322 91 97
faks: 68 322-91-11
e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
www: http://zgk.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, z podziałem na 5 zadań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZ.260.4.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, VOLVO, MAN, IVECO, MERCEDES BENZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 2 – Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów osobowych marki: SKODA, RENAULT, CHEVROLET, oraz dostawczych do 3.5 t. marki: VOLKSWAGEN, FORD, NISSAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą części zamiennych do zabudów pojazdów ciężarowych i zamiatarek ulicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą części do urządzeń koszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 4 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą szczotek technicznych do zamiatarek jezdniowych i chodnikowych oraz drutów wymiennych do odchwaszczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, który wraz z pozostałymi załącznikami został zapisany w folderze, stanowiącym zadanie nr 5 do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, VOLVO, MAN, IVECO, MERCEDES BENZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 357812.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Opoltrans Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Norweska 13, 45-920 Opole, oddział: Zielona Góra ul. Naftowa 1
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 440109.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 440109.66
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów osobowych marki: SKODA, RENAULT, CHEVROLET
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając w oparciu o art. 93 ust.1.1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019.1843 t.j.
z dnia 2019.09.27) Zamawiający unieważnia zadanie nr 2 w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”, z podziałem na 5 zadań. W niniejszym postępowaniu nie złożono ofert.
NAZWA: Zakup wraz z dostawą części zamiennych do zabudów pojazdów ciężarowych i zamiatarek ulicznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając w oparciu o art. 93 ust.1.1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019.1843 t.j.
z dnia 2019.09.27) Zamawiający unieważnia zadanie nr 3 w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”, z podziałem na 5 zadań. W niniejszym postępowaniu nie złożono ofert
NAZWA: Zakup wraz z dostawą części do urządzeń koszących
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając w oparciu o art. 93 ust.1.7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019.1843 tj. z dnia 2019.09.27 ze zm.) Zamawiajacy unieważnia zadanie nr 4 „Sukcesywna dostawa części zamiennych do urządzeń koszących”
w prowadzonym postępowaniu pn.: „Zakup wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”, z podziałem na 5 zadań, z uwagi na brak możliwości zdefiniowania prawidłowych nazw oraz parametrów wymienionego w formularzu cenowym asortymentu.
W ocenie Zamawiającego powyższa sytuacja mogłaby doprowadzić do naruszenia zasady uczciwej konkurencji oraz uniemożliwić złożenie ważnych ofert. Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Mając na względzie niemożność sporządzenie prawidłowego opisu przedmiotu zamówienia
i niewyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania.
NAZWA: Zakup wraz z dostawą szczotek technicznych do zamiatarek jezdniowych i chodnikowych oraz drutów wymiennych do odchwaszczania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14113.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Szczotki Techniczne Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Motylewo 30
Kod pocztowy: 66-450
Miejscowość: Bogdaniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17358.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19211.37
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM
- ZP/12/2024 - Sukcesywne dostawy części eksploatacyjnych do pojazdów
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.