eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa kompleksu boisk sportowych z tymczasowym zapleczem kontenerowym i tymczasową halą pneumatyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 10/2 przy ul. Arkońskiej w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie nr 510429425-N-2021 z dnia 2021-04-26 r.
Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji:

Budowa kompleksu boisk sportowych z tymczasowym zapleczem kontenerowym i tymczasową halą pneumatyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 10/2 przy ul. Arkońskiej w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604428-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540225987-N-2020, 540230703-N-2020,540238291-N-2020 ,

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, krajowy numer identyfikacyjny 81120536100000, ul. Władysława Szafera 7, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 914 223 427
faks: 914 221 952
e-mail: jmatw@mosrir.szczecin.pl
www: www.mosrir.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu boisk sportowych z tymczasowym zapleczem kontenerowym i tymczasową halą pneumatyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 10/2 przy ul. Arkońskiej w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do siwz, zgodnie z dokumentami formalnymi wymienionymi w pkt 5 niniejszego rozdziału i stanowiącymi załącznik nr 7 do swiz, załącznikiem nr 9 do swiz stanowiącym wytyczne dotyczące wymagań nawierzchni trawy sztucznej oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą siwz, a w szczególności: 1) wykonanie prac geodezyjnych tj. tyczenie oraz inwentaryzacja prac wraz z wykonaniem mapy inwentaryzacji powykonawczej prac, oraz ze zgłoszeniem w Urzędzie Miasta Szczecin, 2) wykonanie makroniwelacji terenu, 3) roboty rozbiórkowe zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej wraz z utylizacją elementów pozostałych po rozbiórkach, 4) wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, 5) wykonanie boiska piłkarskiego o wym. 45m x 90m, 6) wykonanie siłowni Street workout, 7) wykonanie strefy sprawności sportowej, 8) wykonanie Bilardu piłkarskiego, 9) wykonanie boiska do Futsalu z nawierzchni z trawy sztucznej z 6 boiskami do siatkonogi, 10) wykonanie boiska z nawierzchnią piaskową, 11) wykonanie robót fundamentowych hali pneumatycznej i zaplecza szatniowo-socjalnego, 12) wykonanie budynku zaplecza szatniowo-socjalnego o powierzchni 180,2 m kw. wraz z robotami fundamentowymi, 13) wykonanie hali pneumatycznej wraz z robotami fundamentowymi, 14) wykonanie dróg, parkingów i chodników, 15) wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów, 16) wykonanie zewnętrznych utwardzeń i chodników, dróg oraz parkingów wraz z przebudową wjazdu z drogi publicznej, 17) dostawa i montaż wyposażenia sportowego wymienionego w dokumentacji projektowej zgodnie z kartami technicznymi producentów i aktualnymi wymaganiami oraz przepisami prawa, 18) wykonanie oświetlenia terenu, 19) wykonanie prac pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 20) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wypełnienie oświadczenia Kierownika budowy, 22) uczestnictwo w kontrolach obejmujących wykonanie prac budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie to konieczne, w tym: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z procedurą dopuszczenia do użytkowania obiektu w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – o ile będzie konieczna, 2) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie konieczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7713379.05 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PW GretaSport Ilona Stańczyk
Email wykonawcy: maja.waldera@gretasport.pl
Adres pocztowy: Podlesie 17
Kod pocztowy: 41-303
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9487456.23

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9487456.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12896026.56
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.