To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 771653-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 514 533
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl
www: www.kco.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): K.C.O./PN/69/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach:
- w budynku administracji przy ul. Raciborskiej 26,
- w budynku przychodni przy ul. Raciborskiej 28,
- w obiektach w Zespole Nr 1 – „Szpitalu Wiktoria”, przy ul. Raciborskiej 27,
- w obiektach w Zespole Nr 2 – „Szpitalu Geriatryczno - Onkologicznym” przy ul. Józefowskiej 119.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
CPV
90921000-9 – usługi dezynfekcji i dezynsekcji szkodników
90922000-6 – usługi zwalczania szkodników
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Obowiązki Wykonawcy Wykonawca ma obowiązek: - zapoznać się z topografią Zamawiającego w celu właściwego wykonania usługi, - przedstawić w ofercie wykaz stosowanych środków do dezynsekcji i deratyzacji wraz z niezbędnymi atestami dopuszczającymi do stosowania w obiektach podmiotów leczniczych udzielających świadczenia zdrowotne stacjonarnie i całodobowo oraz ambulatoryjne wraz z technologią, która będzie stosowana do realizacji umowy, - dostarczyć plan rozmieszczenia karmników deratyzacyjnych oraz pułapek na owady, - wykonać usługi w sposób niepowodujący nadmiernej uciążliwości i zaburzeń w funkcjonowaniu czynnego obiektu Centrum - wyposażyć swoich pracowników wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego w imienne identyfikatory firmy i osoby oraz środki ochrony osobistej.
Prawa i obowiązki Zamawiającego 1. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wszystkich pomieszczeń niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie wykonywania umowy. 3. Wyznaczeni pracownicy Zamawiającego będą prowadzili kontrolę w zakresie terminowości wykonywania usług i właściwości stosowanych środków. Kontrole będą przeprowadzane doraźnie. 4. Do kontaktów i przekazywania uwag Wykonawcy wynikających z realizacji niniejszej umowy ze strony Szpitala wyznaczone zostały osoby:
- w zakresie nadzoru nad czystością i higieną – Specjalista ds. Epidemiologicznych – Agnieszka Szostok, kom. 793441971; - w zakresie rozliczeń realizacji umowy – Kierownik Sekcji Techniczno-Gospodarczej - Andrzej Erenc, aerenc@kco.katowice.pl, kom. 605320536; 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany środków dezynfekujących w przypadkach ich niekorzystnego oddziaływania ubocznego na ludzi, powierzchnie lub wyposażenie Zamawiającego.
Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia
W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności
w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające
z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność
z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.92.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KARAŚ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 43
Kod pocztowy: 41-600
Miejscowość: Świętochłowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6642.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22140.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.