eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smardzewice › Przebudowa budynków gospodarczych na terenie Osady Łowieckiej w Sługocicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie nr 510428389-N-2021 z dnia 2021-04-15 r.
Nadleśnictwo Smardzewice:

Przebudowa budynków gospodarczych na terenie Osady Łowieckiej w Sługocicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767113-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Smardzewice, krajowy numer identyfikacyjny 59001922900000, ul. Główna, 97-213 Smardzewice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 044 7257310, 12, 13
faks: 447 257 310
e-mail: smardzewice@lodz.lasy.gov.pl
www: https://smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynków gospodarczych na terenie Osady Łowieckiej w Sługocicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zamówienie obejmuje między innymi:
1) Przebudowę budynku gospodarczego o nr inw. 108/207:
Zakres prac obejmuje:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
- wymianę pokrycia dachu oraz orynnowanie,
- wymianę części instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wymianę części instalacji elektrycznej,
- remont opaski wokół budynku,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych.
2) Przebudowę budynku gospodarczego o nr inw. 108/208:
Zakres prac obejmuje:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
- wymianę pokrycia dachu oraz orynnowania,
- wymianę części instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wymianę części instalacji elektrycznej,
- remont opaski wokół budynku,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, a w części pomieszczeń z betonu.
3) Przebudowę budynku gospodarczego o nr inw. 108/209:
Zakres prac obejmuje:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
- wymianę pokrycia dachu oraz orynnowania,
- wymianę części instalacji elektrycznej,
- remont opaski wokół budynku.
4) Przebudowę budynku gospodarczego o nr inw. 108/214:
Zakres prac obejmuje:
- wymianę wrót garażowych,
- wykonanie ściany wewnętrznej z cegły,
- wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem,
- wymianę pokrycia dachu oraz orynnowania,
- wymurowanie nowych ścian kompostownika,
- remont opaski wokół budynku,
- wykonanie posadzki z betonu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (tj. Dz. U. z 2019 roku poz. 1843): „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”.
Uzasadnienie faktyczne:
Po otwarciu ofert, z wybranym oferentem została zorganizowana wizja lokalna
w miejscu wykonywania robót budowlanych. Wykonawca zgłosił wątpliwości co do zakresu prac określonych w dokumentacji projektowej opisującej przebudowę budynku gospodarczego o nr inwentarza 108/209. W opinii Wykonawcy, popartej opinią inspektora nadzoru inwestorskiego co do prawidłowego wykonania prac, potrzebne jest znaczne zwiększenie zakresu robót koniecznych do wykonania. Po otwarciu ofert nie jest możliwe dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Na tym etapie postępowania wada ma więc charakter nieusuwalny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.