eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie nr 510427680-N-2021 z dnia 2021-04-09 r.
Zarząd Powiatu w Krasnymstawie:

Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772426-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540410759-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny 11019820900000, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88
faks: 82 5764588
e-mail: przetargi@krasnystaw-powiat.pl
www: https://bip.krasnystaw-powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania jest Powiat Krasnostawski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Krasnymstawie. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2021 r. do 30.04.2025 r. obejmująca: 1) Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie; 2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie; 3) Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie; 4) Dom Pomocy Społecznej w Surhowie; 5) Dom Pomocy Społecznej w Bończy; 6) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo –Wychowawczych w Krasnymstawie 7) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą w Krasnymstawie; 8) I Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Jagiełły w Krasnymstawie; 9) II Liceum Ogólnokształcących im. C.K. Norwida w Krasnymstawie; 10) Zespół Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie; 11) Zespół Szkół Nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie; 12) Zespół Szkół w Żółkiewce; 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Doroszewskiej w Krasnymstawie; 14) Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Krasnymstawie; 15) Młodzieżowy Dom Kultury im. M. Konopnickiej w Krasnymstawie; 16) Muzeum Regionalne w Krasnymstawie; 17) Powiatową Bibliotekę Publiczną w Krasnymstawie; 18) Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie; 19) Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie; 20) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą na Zamku w Krasnymstawie; 21) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie; 22) Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
1)prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych (aktualna ilość rachunków: 177 szt.);
2)otwieranie nowych rachunków po podpisaniu umowy (szacowana miesięczna liczba otwieranych rachunków: 0,5 szt.)
3)dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające
w imieniu posiadaczy rachunków (średniomiesięczna ilość wpłat i wypłat gotówkowych: 300 szt.),
4)przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego - Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Powiatu Krasnostawskiego i jego jednostek;
5)realizacja poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków (średniomiesięczna ilość przelewów: 4 000 szt.);
6)objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek;
7)prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w budynku
przy ul. Sobieskiego 3 w celu zapewnienia bieżącej obsługi wpłat gotówkowych i bezgotówkowych za czynności administracyjne dokonywane przez interesantów urzędu (np. wpłaty za rejestrację pojazdów, wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów itd.) oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów KW (kasa wypłaci) wystawianych przez wydział finansowy. Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 10 m2, wyposażony w infrastrukturę telekomunikacyjną pozwalającą na zawarcie z operatorem telefonicznym umowy o świadczenie usług telefonii stacjonarnej i Internetu. Z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu Powiat zawrze umowę najmu lokalu w którym prowadzona będzie obsługa kasowa. Cena najmu będzie wynosiła 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści 00/100 PLN) + obowiązująca stawka podatku VAT. Termin udostępnienia wykonawcy lokalu: 01.05.2021 r. W udostępnionym pomieszczeniu bank może prowadzić swoją działalność bankową nie związaną z obsługą Zamawiającego.
8)udzielanie Powiatowi Krasnostawskiemu w każdym roku realizacji zamówienia kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2021 wynosi 5 500 000,00 zł, zgodnie z poniższymi zasadami: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego; b) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie obowiązywania umowy marża banku podana w ofercie; c) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco”; d) na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność ta, w przypadku jeśli Bank nie posiada swojej siedziby w Krasnymstawie każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę; e) przewiduje się wykorzystywanie kredytu przez 12 miesięcy w ciągu roku; f) pierwsze uruchomienie kredytu planowane jest 01.05.2021 r. g) Naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata odsetek w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania noty z banku; h) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania kredytu do oferty: WIBOR 1M z dnia 08.12.2020r. tj. 0,20 %; i) Kwotę oraz terminy udzielenia kredytu należy traktować jako służące do wyliczenia kosztu kredytu. Oznacza to, że wysokość oraz terminy zaciągnięcia kredytu w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania mogą być inne niż określone w siwz.
9)Gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, powiększonej o wskaźnik procentowy podany przez Bank w ofercie. Stopa bazowa do ustalenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bankowych do oferty: WIBID 1M z dnia 08.12.2020 r. tj. 0,00%;
10)prowadzenie rachunków lokat terminowych. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, powiększonej o wskaźnik procentowy podany przez Bank w ofercie. Stopa bazowa do ustalenia wysokości oprocentowania środków na lokatach do oferty: WIBID 1M z dnia 08.12.2020 r. tj. 0,00%;
3.Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych.
5.Bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji za czynności bankowe związane z realizacją zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 263099.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie
Email wykonawcy: m.balabaj@bskrasnystaw.pl
Adres pocztowy: ul. Mostowa 25
Kod pocztowy: 22-300
Miejscowość: Krasnystaw
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 110000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 110000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1377200
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.