To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774475-N-2020
Numer ogłoszenia: 540403094-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 33 865 – 30 – 20
e-mail: uggilowice@gilowice.pl
www: http://bip.gilowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest
Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach
Celem prac jest przebudowa /remont/ zespołu narciarskich skoczni treningowych w celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów PZN i FIS oraz przywrócenie do stanu technicznego i wartości użytkowej pozwalającej na bezpieczne korzystanie z w/w obiektu.
Zestawienie powierzchni:
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu :
- powierzchnia zabudowy skoczni – 2072 m2
- powierzchnia zabudowy zaplecza – 112 m2
- powierzchnia zabudowy osadnika i śmietnika – 18 m2
- powierzchnia drogi i dojścia – 750 m2
- powierzchnia biologicznie czynna – 3995 m2
Razem powierzchnia opracowania wynosi 6947 m2.
Planowane prace:
Planowana korekta profilu zeskoku uwzględniająca konieczność dostosowania obiektu skoczni do wytycznych określonych przepisami PZN i FIS oraz projektowana ścieżka łącząca przedmiotowy zespół skoczni z amfiteatrem, w którym jest istniejące zaplecze socjalno – szatniowe a którego brak obecnie w pobliżu przedmiotowych skoczni a także przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoku nie spowoduje zmiany oddziaływania na środowisko ani ich obszaru oddziaływania.
Zakres planowanych prac budowlanych :
1. Budowa ścieżki łączącej zespół skoczni z zapleczem socjalno – szatniowym zlokalizowanym w istniejącym amfiteatrze.
2. Przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoków.
3. Wymiana spróchniałych desek i elementów konstrukcyjnych na rozbiegu obu skoczni.
4. Naprawa i uzupełnienie uchwytów /gniazd/ belki startowej oraz naprawa stopni na rozbiegach.
5. Wymiana elementów drewnianych /zgnitych/ na obu skoczniach np. słupki podtrzymujące bandy, zlikwidowanie wystających gwoździ.
6. Uzupełnienie elementów bandy w dolnej części rozbiegu większej skoczni, należy uzupełnić płytę poliwęglanową.
7. Skrócenie rozbiegu mniejszej skoczni.
8. Oczyszczenie wszystkich elementów drewnianych obu skoczni z tzw. korozji powierzchniowej i impregnacja tych elementów pod względem owadobójczym , grzybobójczym oraz zabezpieczenie przed wilgocią. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych /łączących fundamenty ze słupami/.
9. Wymiana igielitu na zeskokach obu skoczni.
10. Naprawa i uzupełnienie oznakowania rozbiegu oraz tablic określających długośc skoku a także ustawienie tablic informacyjnych.
11. Naprawa podpory kabiny sędziowskiej.
12. Uzupełnienie deski w tylnej ścianie kabiny sędziowskiej.
13. Likwidacja schodów terenowych.
14. Naprawa i uzupełnienie instalacji oświetleniowej – brak opraw oświetleniowych, brak osłon, niesprawne przewody w kabinie sędziowskiej, wykonanie impregnacji całej kabiny i zabezpieczenie przed wilgocią.
15. Przywrócenie masztu oświetleniowego do pionu.
16. Wykoszenie traw wokół wież startowych.
Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
• pracowników fizycznych –wykonujących roboty budowlane
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 409227.29 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ATRA Krzysztof Pardela
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Krakowska 120
Kod pocztowy: 43-353
Miejscowość: Porąbka
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 394953.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1217700.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI GILOWICE
więcej: przetargi GILOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.