eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gilowice › Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie nr 510427665-N-2021 z dnia 2021-04-09 r.
Gmina Gilowice:

Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774475-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403094-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gilowice, krajowy numer identyfikacyjny 072182597, ul. Krakowska 40, 34-322 Gilowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 33 865 – 30 – 20
e-mail: uggilowice@gilowice.pl
www: http://bip.gilowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest

Przebudowa zespołu narciarskich skoczni treningowych w Gilowicach

Celem prac jest przebudowa /remont/ zespołu narciarskich skoczni treningowych w celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów PZN i FIS oraz przywrócenie do stanu technicznego i wartości użytkowej pozwalającej na bezpieczne korzystanie z w/w obiektu.

Zestawienie powierzchni:

Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu :
- powierzchnia zabudowy skoczni – 2072 m2
- powierzchnia zabudowy zaplecza – 112 m2
- powierzchnia zabudowy osadnika i śmietnika – 18 m2
- powierzchnia drogi i dojścia – 750 m2
- powierzchnia biologicznie czynna – 3995 m2
Razem powierzchnia opracowania wynosi 6947 m2.

Planowane prace:

Planowana korekta profilu zeskoku uwzględniająca konieczność dostosowania obiektu skoczni do wytycznych określonych przepisami PZN i FIS oraz projektowana ścieżka łącząca przedmiotowy zespół skoczni z amfiteatrem, w którym jest istniejące zaplecze socjalno – szatniowe a którego brak obecnie w pobliżu przedmiotowych skoczni a także przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoku nie spowoduje zmiany oddziaływania na środowisko ani ich obszaru oddziaływania.

Zakres planowanych prac budowlanych :

1. Budowa ścieżki łączącej zespół skoczni z zapleczem socjalno – szatniowym zlokalizowanym w istniejącym amfiteatrze.
2. Przeniesienie schodów terenowych wzdłuż zeskoków.
3. Wymiana spróchniałych desek i elementów konstrukcyjnych na rozbiegu obu skoczni.
4. Naprawa i uzupełnienie uchwytów /gniazd/ belki startowej oraz naprawa stopni na rozbiegach.
5. Wymiana elementów drewnianych /zgnitych/ na obu skoczniach np. słupki podtrzymujące bandy, zlikwidowanie wystających gwoździ.
6. Uzupełnienie elementów bandy w dolnej części rozbiegu większej skoczni, należy uzupełnić płytę poliwęglanową.
7. Skrócenie rozbiegu mniejszej skoczni.
8. Oczyszczenie wszystkich elementów drewnianych obu skoczni z tzw. korozji powierzchniowej i impregnacja tych elementów pod względem owadobójczym , grzybobójczym oraz zabezpieczenie przed wilgocią. Zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych /łączących fundamenty ze słupami/.
9. Wymiana igielitu na zeskokach obu skoczni.
10. Naprawa i uzupełnienie oznakowania rozbiegu oraz tablic określających długośc skoku a także ustawienie tablic informacyjnych.
11. Naprawa podpory kabiny sędziowskiej.
12. Uzupełnienie deski w tylnej ścianie kabiny sędziowskiej.
13. Likwidacja schodów terenowych.
14. Naprawa i uzupełnienie instalacji oświetleniowej – brak opraw oświetleniowych, brak osłon, niesprawne przewody w kabinie sędziowskiej, wykonanie impregnacji całej kabiny i zabezpieczenie przed wilgocią.
15. Przywrócenie masztu oświetleniowego do pionu.
16. Wykoszenie traw wokół wież startowych.

Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:

• pracowników fizycznych –wykonujących roboty budowlane

W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:

1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 409227.29 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ATRA Krzysztof Pardela
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Krakowska 120
Kod pocztowy: 43-353
Miejscowość: Porąbka
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 394953.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 394953.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1217700.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.