eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie nr 510427291-N-2021 z dnia 2021-04-07 r.
Burmistrz Miasta i Gminy:

"Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie pod nazwą: „Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji” Realizowane w ramach projektu pn.: „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” ETAP I – Współfinasowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615986-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540539689-N-2020 540550372-N-2020 540399654-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 705 200
faks: 413 705 290
e-mail: urzad@umig.busko.pl
www: http://bip.umig.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RSID.271.31.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu monitoringu wizyjnego, na podstawie posiadanej przez Inwestora dokumentacji projektowej. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje część zakresu objętego kompleksową dokumentacją projektową. W celu zachowania przejrzystości, w załączeniu do specyfikacji, Zamawiający udostępnia wyodrębniony fragment projektu, niezbędny do realizacji przez Wykonawcę robót. Z uwagi na różne źródła finansowania, zakres zamówienia podzielono na 3 etapy realizacyjne, które powinny zostać wykonane w podanej kolejności. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Budowa 16 punktów kamerowych, zawierających łącznie 23 kamery. Etap 1. Budowa 13 punktów kamerowych (PK09,10,12,13,16,24,25,28,31,32,33,34,36) zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji miasta Busko-Zdrój. Etap 2. Budowa 2 punktów kamerowych (PK02,PK04). Etap 3. Budowa 1 punktu kamerowego (PK55). Zestawienie punktów kamerowych: L.p. / PK/ Status / Lokalizacja / Liczba kamer ( Obrotowa (PTZ,PTZ-IR) / Multisensor (M3) / Multisensor (M4) / Stałopozycyjna (bullet) ) / Zapewnienie transmisji co CMW/ *ETAP II* 1 / PK02 / Projektowany / Pl. Zwycięstwa/Pocztowa / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci); 2 / PK04 / Projektowany / Pl. Zwycięstwa/Partyzantów Wschód / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci); *ETAP I* 3 / PK09 / Projektowany / al. Mickiewicza/ul. Kościuszki obr 10 dz. nr 213 / ( 1 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci); 4 / PK10 / Projektowany / al. Mickiewicza na wysokości LO obr 10 dz. nr 213 / ( – – 1 – ) / Wykonawca (budowa sieci); 5 / PK12 / Projektowany / al. Mickiewicza/ul. Uchnasta obr 10 dz nr 213 / ( 1 – 1 – ) / Wykonawca (budowa sieci); 6 / PK13 / Projektowany / al. Mickiewicza na wys. BSCK obr 10 dz nr 213, 192/12 / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci); 7 / PK16 /Projektowany / ul. Boczna obr 10 dz nr 207/5, 207/1 / ( 1 – – 2 ) / Wykonawca (budowa sieci); 8 / PK24 / Projektowany / Starkiewicza/Rehabilitacyjna ul. obr 13 dz nr 209 / ( 1 – – – ) / Zamawiający; 9 / PK25 / Projektowany / ul. Starkiewicza/ul. Topolowa obr 13 dz nr 209 / ( 1 – – 2 ) / Zamawiający; 10 / PK28 / Projektowany / 1-go Maja na wys. UBZ obr 9 dz nr 566 / ( – 1 – – ) /Zamawiający; 11 / PK31 / Projektowany / Park Zdrojowy/ul. Kopernika obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 / ( – 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci); 12 / PK32 / Projektowany / Park Zdrojowy/ul. Kusocińskiego obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 / ( 1 – – 1 ) / Wykonawca (budowa sieci); 13 / PK33 / Projektowany / Park Zdrojowy/Staw wschodni obr 13 dz nr 91/3 / ( 1 – – – ) / Zamawiający; 14 / PK34 / Projektowany / Park Zdrojowy/Staw zachodni obr 13 dz nr 91/3 / ( 1 – – – ) / Zamawiający; 15 / PK36 / Projektowany / Dworzec MDA obr 10 dz nr 213 / (1 – – – ) / Zamawiający; *ETAP III* 16 / PK55 / Projektowany / Punkt kamerowy PK55 / ( – 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci); / RAZEM / 12 / 4 / 2 / 5 / 23/. 2) Budowa systemu transmisji i zasilania dla w/w punktów kamerowych, w oparciu o istniejącą i nowo wykonaną kanalizację kablową na podstawie części budowlanej projektu. W 10 punktach kamerowych wybudowana sieć zapewni bezpośrednią transmisję sygnału do Centrum Monitoringu Wizyjnego (budynek UMiG w Busku-Zdroju). W pozostałych lokalizacjach, transmisję do szafki PK zapewni Zamawiający na własny koszt, przed zakończeniem realizacji zadania.

3) Dostawa i montaż macierzy dyskowej wraz z 60 dyskami 12TB SAS 7200rpm klasy serwerowej z możliwością rozbudowy obsługi do min. 250 dysków SAS 3,5” poprzez zakup dodatkowych półek dyskowych . Wymagane parametry minimalne macierzy zostały wskazane w pkt. IV.3. dokumentacji projektowej. 4) SKREŚLONY 5) Aktualizacja istniejącego systemu zarządzania obrazem Avigilon ControlCenter Core v. 6 do wersji Control Center Enterprise v. 7 (istniejące 24 licencje dla kamer) i rozbudowę systemu VMS o nowe licencje w wersji Standard v. 7 dla 55 kamer (1 licencja dla kamery musi wspierać dowolną liczbę przetworników w kamerze multisensorowej). 6) SKREŚLONY.
Istotne informacje związane z realizacją zadania. Zamawiający posiada wszelkie decyzje i uzgodnienia formalnoprawne, niezbędne do realizacji niniejszego zadania, poza zgodami wymaganymi przepisami prawa na etapie realizacji, jak np. zgłoszenia robót w pasach dróg, plany organizacji ruchu itp. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy a udostępniony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy. Wykonawca powinien w złożonej ofercie zawrzeć wszelkie niezbędne urządzenia, materiały i ryzyka umożliwiające budowę kompletnego i w pełni sprawnego systemu. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do odbioru końcowego powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej dla wszystkich instalacji podziemnych (rurociągów, kanalizacji). Za kompletną inwentaryzację Zamawiający uzna operat złożony przez uprawnionego geodetę do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Busku-Zdroju (decyduje data złożenia operatu). Informacja dotycząca stosowania rozwiązań równoważnych. Dokumentacja projektowa, w celu przedstawienia rzeczywistego poziomu technicznego i funkcjonalnego systemu, została sporządzona w oparciu o wzorcowe materiały, urządzenia i oprogramowanie wskazane z nazwy, producenta i modelu oraz opisane wymaganymi parametrami minimalnymi dla stosowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może zaoferować rozwiązania zamienne, pod warunkiem udokumentowania zgodności technicznej i funkcjonalnej z wymaganiami dokumentacji projektowej, uwzględniając zapisy o równoważności. Stosowanie zamiennych elementów pasywnych dla wskazanych w projekcie, Zamawiający każdorazowo będzie dopuszczał podczas realizacji zadania, na podstawie kart materiałowych składanych do zatwierdzenia. W celu zapewnienia unifikacji przyjętych rozwiązań i spójności systemu, wymagane jest aby zaoferowane grupy urządzeń pochodziły od tego samego producenta, z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie RP oraz były objęte tym samym programem gwarancyjnym. Grupa 1: Kamery Grupa 2: Przemysłowe przełączniki sieciowe instalowane w szafach, injectory przemysłowe. Wymagania dotyczące okresu gwarancji. Zamawiający wymaga udzielenia na kompletny system 3-letniej gwarancji Wykonawcy. Niezależnie od powyższego, co najmniej dostarczone kamery i przełączniki sieciowe powinny być objęte 5-letnią gwarancją producenta. Gwarancja producenta musi zostać potwierdzona certyfikatem wystawionym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie RP lub jednoznacznie wynikać z publicznie dostępnego regulaminu świadczenia usług gwarancyjnych dla każdego produktu. Wymagania dotyczące realizacji napraw gwarancyjnych. Zamawiający wymaga, w okresie gwarancji, zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od daty zgłoszenia awarii. Poprzez reakcję należy rozumieć ustalenie przyczyny awarii i przystąpienie do wykonania czynności naprawczych w miejscu uszkodzenia. Zamawiający wymaga wykonania naprawy systemu w czasie nie dłuższym niż 48 godzin. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych w okresie naprawy serwisowej elementów systemu, z wymogiem zachowania analogicznej funkcjonalności jaką posiada urządzenie naprawiane. Zadanie pod nazwą: „Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji” Realizowane w ramach projektu pn.: „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” ETAP I – Współfinasowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1166624.61 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: MWM Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@mwm.pl
Adres pocztowy: ul. Grottgera 35
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: DISECO Aleksandra Walasek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 979622.43

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 934800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1355460.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w zakresie:
-prace ziemne i montażowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.