eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie nr 510427280-N-2021 z dnia 2021-04-07 r.
Nadleśnictwo Durowo:

Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764092-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Durowo, krajowy numer identyfikacyjny 57006438100000, ul. Durowo 4, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 67 268 53 64 wew. 37
faks: 672 685 360
e-mail: durowo@pila.lasy.gov.pl, marzena.witt@pila.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_durowo/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Skarb Państwa PGL LP państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.5.2020.MW

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

-Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Durowo. Przedmiotowy obiekt znajduje się na działce nr 9079/24 obręb Wągrowiec w otoczeniu parku dworskiego. Dawny dworek z początku XIX w. obecnie pełni funkcję biurową Nadleśnictwa Durowo. Budynek mieści się w Wągrowcu przy ul. Durowo 4, wolnostojący, dwukondygnacyjny z piwnicą i poddaszem częściowo użytkowym. Przedmiotowy budynek jest objęty ochroną konserwatorską i jest zlokalizowany na terenie parku dworskiego również objętego ochrona konserwatorską.
-Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i oddania go do użytkowania. W zakres zamówienia wchodzą następujące prace:
► roboty rozbiórkowe:
- demontaż wierzchniego pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych;
- skucie tynków elewacyjnych;
► prace ogólnobudowlane:
- wykonanie docieplenia dachów;
- wykonanie ocieplenia ścian elewacji;
► roboty malarskie i wykończeniowe:
- odtworzenie ozdobnych elementów elewacji;
► roboty blacharskie, dekarskie na dachu;
► montaż 2 kolektorów słonecznych.
-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności:
1) Projekt budowalny;
2) STWiOR ;
3) Przedmiar robót;
-Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów własnych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 r.
poz. 215 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego.
-Szczegółowe wymagania dla materiałów występujących przy wykonaniu robót objętych niniejsza specyfikacją określa Dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiary robót –dach, elewacja, kolektory słoneczne (załącznik nr 10 do SIWZ).
-Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone tzn. odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego przez Zamawiającego, Wykonawcę
i Inspektora Nadzoru.
-Podstawę odbioru i oceny zgodności wykonanych robót budowlanych z dokumentacją techniczną stanowić będzie Operat kolaudacyjny.
-W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym.
-Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien:
a) we własnym zakresie zabezpieczyć składowane na placu budowy, konieczne do realizacji inwestycji, materiały i urządzenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem;
b) zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty budowlane oraz dokonać wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót budowlanych;
c) zabezpieczyć instalacje urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
d) ponosić pełna odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu
Zamawiającego oraz za szkodę, jaką wyrządził swoim działaniem lub przez
zatrudnionych pracowników i podwykonawców osobom trzecim;
e) dokonać napraw lub wymiany uszkodzonych w trakcie wykonywania prac istniejących elementów wykończeniowych;
f) udostępnić materiały do kontroli Inspektora nadzoru;
g) niezwłoczne informować Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
h) zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego;
i) zapewnić na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, obecność na terenie budowy kierownika budowy w toku realizacji umowy;
j) na bieżąco sprzątać i usuwać gruz z terenu budowy oraz dbać o porządek na terenie budowy oraz utrzymać teren budowy w należytym stanie i porządku oraz stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
k) uporządkować teren budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych nawierzchni lub instalacji w terminie uzgodnionym przez strony umowy. W przypadku nie uzgodnienia tego terminu - nie później niż do 14 dnia od daty dokonania odbioru końcowego. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności na koszt Wykonawcy, a wartość kosztów z tym związanych zostanie potrącona z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy zwrotu kosztów na zasadach ogólnych.
Szczegółowy zakres obowiązków, jakie należą do Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
-Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wykonawca podda utylizacji wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póżn.zm. – „PZP”) oraz aktów wykonawczych do PZP.
2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
3.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.Miejsce Publikacja ogłoszenia o zamówieniu:
● Biuletyn Zamówień Publicznych;
● strona internetowa BIP Nadleśnictwa Durowo: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_durowo/zamowienia_publiczne
● tablica ogłoszeń Nadleśnictwa Durowo;

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 446532.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski
Email wykonawcy: eurodach@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 3E/2
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Owińska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 549235.02

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 453435.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 749988.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.