eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Zamość › : Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w m. Wisłowiec".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 510425210-N-2021 z dnia 2021-03-30 r.
Wójt Gminy Stary Zamość:

: Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w m. Wisłowiec".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776637-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540412310-N_2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Stary Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 846 164 231
faks: 846 163 224
e-mail: gmina@staryzamosc.pl
www: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w m. Wisłowiec".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IT.2710.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę
w m. Wisłowiec”.
2. Wszelkie prace związane z inwestycją należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji tech¬nicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiących załącznik nr 2 do umowy.
3. Opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane (branże: architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna i elektryczna), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branże: architektoniczno-konstrukcyjna, sanitarna i elektryczna), ważne decyzje, pozwolenia i uzgodnienia. Przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy, poglądowy. Projekty budowlane, STWiORB, zapisy niniejszej umowy mają charakter nadrzędny.
4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową i STWIORB. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie prace i zastosować materiały ewentualnie nie uwzględnione
w przedmiarach robót ale ujęte w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach, pozwoleniach i uzgodnieniach oraz niniejszą umową. Wszelkie niezgodności dokumentacji ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatko¬we wynagrodzenie.
5. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, w tym między innymi:
a) Wykonanie robót budowlanych branży architektonicznej.
b) Wykonanie robót budowlanych branży konstrukcyjnej.
c) Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej.
d) Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej.
2) Wykonanie również innych prac związanych z realizacją zakresu określonego w dokumentacji projektowej, STWiORB, decyzjach, pozwoleniach, uzgodnieniach i niniejszej umowie.
3) Zobowiązanie w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy do:
a) kompleksowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami nadzoru autorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, aktualnymi normami państwowymi
i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, wiedzą techniczną, należytą starannością,
b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową i STWIORB pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
c) powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, wszystkich gestorów sieci; roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
d) zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
e) utrzymywania placu budowy i jego zaplecza w należytym porządku,
f) prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi,
g) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
h) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej
i) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z wykona¬nych prac,
j) organizacji zaplecza budowy,
k) podpisania umów z gestorami mediów (dla potrzeb budowy) i zamontowania na wła¬sny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów do¬staw i zużycia (w tym opłat stałych) wody, energii elektrycznej i innych mediów w okresie realizacji robót,
l) zgłaszania przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
m) ubezpieczenia budowy,
n) wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej
z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
o) wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w umowie oraz towarzyszących
i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie te-renu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
p) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzo¬nych zmian,
q) kompletowania w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkich dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
r) wykonania dokumentacji fotograficznej z całego przebiegu prowadzonych prac (najważniejszych etapów prac) w zakresie ustalonym z Zamawiającym,
s) przygotowania budynku i terenu inwestycji do odbiorów przez Państwową Straż Pożarną
i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
t) przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
u) uczestniczenia w odbiorach inwestycji przez Państwową Straż Pożarną i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
v) wykonania wszelkich niezbędnych prac i zaleceń wskazanych przez Państwową Straż Pożarną i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego podczas odbioru, których wykonanie będzie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
w) przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do odbiorów robót przez Zamawiającego,
x) uczestniczenia w odbiorach robót przez Zamawiającego (zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, częściowych, końcowym, pogwarancyjnym),
y) uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane lub rękojmi za wady na pisemne wezwanie Zamawiającego,
z) usunięcia wad ujawnionych podczas odbiorów w trakcie realizacji przedmiotu umowy–
w terminach wyznaczonych w niniejszej umowie,
aa) usunięcia wad ujawnionych podczas odbiorów i przeglądów gwarancyjnych
w okresie rękojmi za wady oraz gwarancji – w terminach ustalonych w protokołach,
bb) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami ustalonymi z Zamawiającym na podstawie niniejszej umowy.
6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane
z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1320), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Czynności osób wykonujących obsługę geodezyjną i dostawców materiałów, również nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
7. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy zobligowany jest do informowania Zamawiające-go o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6. W przypadku zmiany osób wykonujących w/w czynności Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zatrudnienia no¬wych osób przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że nowe osoby wykonujące czynności, o któ¬rych mowa
w ust. 6 są zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonaw¬cę na podstawie umowy o pracę oraz wskazaniem podmiotu który je zatrudnia.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
4) Zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę.
9. Wykonawca Będzie udostępniał kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą wskazane przez Zamawiającego czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu, w celu weryfikacji rodzaju zatrudnienia- każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego.
10. Wykonawca będzie przedkładał oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ.
11. Wykonawca przedłoży obowiązkowo Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy oświadczenie, o którym mowa w ust. 10, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 6, są zatrudnione przez wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 908342.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Trepko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 6a
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 997776.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 997776.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1320030.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.