eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-26

Ogłoszenie nr 510424854-N-2021 z dnia 2021-03-26 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: regionalny Program Operacyjny Województwa Sląskiego na lata2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne żródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775890-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398016-N-2021; 540408239-N-2021; 540412382-N-2021; 540413353-N-2021; 540414254-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-93/IG/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a)Branża budowlana
BUDYNEK SALI GIMNASTYCZNEJ, BASENU I ŁĄCZNIKA:
Rozebranie nawierzchni z elementów betonowych (kostka brukowa, trylinka, płytki chodnikowe) oraz elementów obramowania i podbudową wraz z wywozem i utylizacją – ok. 170 m2,
Wymiana kratek ściekowych – 2 kpl,
Wykonanie wykopów – ok. 420 m3,
Rozbiórka, wywóz i utylizacja izolacji termicznej – ok. 88 m2,
Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian piwnicznych wraz z miejscowymi naprawami murów i tynku – ok. 264 m2,
Wykonanie faset – ok. 88 m,
Zasypki wykopów – ok. 388 m3,
Przygotowanie podłoża, ułożenie elementów zamykających oraz nawierzchni z kostki brukowej - ok. 179 m2,
Wywóz i utylizacja ziemi – ok. 116 m2,
Wymiana podejść kanalizacji deszczowej – 5 kpl.,
Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 65 m2,
Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień, wzmocnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 771 m2,
Obróbki blacharskie i parapety – ok. 97 m2,
Wymiana stolarki okiennej wraz z zabudową nawiewników higrosterowalnych i mechanizmów otwierania z poziomu podłogi wraz z pracami odtworzeniowymi – ok. 94 m2,
Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej wraz z pracami odtworzeniowymi – ok. 3 m2,
Wykonanie gładzi gipsowych i prac malarskich w sali gimnastycznej – ok. 457 m2,
Zabudowa piłkochwytów – ok. 128 m2,
Prace demontażowe, rozbiórkowe i utylizacyjne istniejącego pokrycia dachu z izolacją termiczną wraz z rozbiórką i utylizacją takich elementów dachu jak obróbki blacharskie, odwodnienie dachu, czapy, papa - powierzchnia dachu – ok. 395 m2,
Montaż styropapy, pokrycia i odwodnienia dachu, obróbek blacharskich i papowych, remont okapu dachu i ogniomurów – ok. 395 m2,
Czyszczenie i malowanie elementów konstrukcji stalowych (daszki, schody, balustrady, drabina) – 5 kpl,
BUDYNEK SZKOŁY:
Naprawa elewacji z istniejącą cienkowarstwową wyprawą tynkarską oraz wykonanie powłoki z farby elewacyjnej – ok. 196 m2,
Czyszczenie i malowanie elementów konstrukcji stalowych (daszki, schody, balustrady, drabina) – 2 kpl,
Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką otworu – ok. 2 m2,
Rozebranie nawierzchni z elementów betonowych (kostka brukowa, płytki chodnikowe) oraz elementów obramowania i podbudowy wraz z wywozem i utylizacją – ok. 148 m2,
Wykonanie wykopów – ok. 430 m3,
Demontaż i ponowny montaż pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z zabezpieczeniem fundamentów – 1 kpl.,
Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian piwnicznych wraz z miejscowymi naprawami murów i tynku – ok. 300 m2,
Wykonanie faset – ok. 145 m,
Zasypki wykopów – ok. 390 m3,
Przygotowanie podłoża, ułożenie elementów zamykających oraz nawierzchni z kostki brukowej - ok. 158 m2,
Nawierzchnia żwirowa z warstwą separującą – ok. 18 m2,
Wywóz i utylizacja ziemi – ok. 118 m2,
Humusowanie i założenie trawników – ok. 0,03 h,
Wymiana podejść kanalizacji deszczowej – 5 kpl.,
Wykonanie prac rozbiórkowych elementów murowych i z betonu wraz z wywozem i utylizacją – ok. 19 m3,
Likwidacja drzwi, zamurowanie otworu i wykonanie okładziny z płytek ściennych – ok. 2 m2,
Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 180 m2,
Dostawa i zabudowa krat okien piwnicznych – ok. 25 m2,
Zabudowa parapetów z blachy stalowej powlekanej oraz wykonanie przekładki termicznej ze styropianu typu / klasy minimum EPS 100 – ok. 55 m2,
Rozebranie elementów konstrukcyjnych betonowych – ok. 0,65 m3,
Rozbiórka rynien dachowych – ok. 118 m,
Rozbiórka rur spustowych – ok. 65 m,
Wykucie z muru krat stalowych – ok. 28 m,
Wymiana kratek wentylacyjnych na elewacji budynku - 4 szt.,
Demontaż parapetów zewnętrznych – ok. 355 m,
Demontaż istniejącej strefy okapowej dachu wraz z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych i wykonanie nowej – ok. 118 m,
Wymiana obróbek blacharskich z podkładem ogniomurów – ok. 54 m,
Wymiana witryny wejścia głównego – ok. 10 m2,
Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw podłoża, uzupełnień, oraz wykonanie nowej warstwy izolacji termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 1215 m2,
Zabudowa profili dylatacyjnych – ok. 57 m,
Zabudowa krat okiennych – ok. 54 m2,
Zabudowa parapetów stalowych powlekanych – ok. 236 m2,
Prace remontowe pochwytu – ok. 29 m,
Czyszczenie i malowanie elementów konstrukcji stalowych (daszki, schody, balustrady, drabina) – 3 kpl,
Wykonanie elementów konstrukcji stalowych oraz jej montaż – ok. 180 kg,
Zabudowa rynien dachowych stalowych powlekanych oraz zbiorniczków odpływowych – ok. 122 m,
Czyszczenie okładzin schodów – ok. 46 m2,
Wywóz i utylizacja gruzu – ok. 71 m3,
Remont daszku nad wejściem głównym do budynku – 1 kpl.,
Wykonanie ściągu stalowego – 1 kpl.,
Cięcie płyt betonowych – ok. 8 m2,
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej stropodachu – ok. 711 m2,
Wykonanie trapu w przestrzeni stropodachu – ok. 48 m,
Wymiana schodów strychowych – 1 kpl.,
Wymiana istniejącej balustrady schodów głównych do budynku na nowe ze stali nierdzewnej – ok. 9 m,
Zerwanie istniejącej okładziny schodów głównych z wywozem i utylizacją gruzu, naprawa podłoża, wykonanie dwuwarstwowej izolacji przeciwwodnej oraz okładziny z płyt granitowych schodów – ok. 28 m2,
Zabudowa wycieraczki – 1 kpl.,
Cokoliki – ok. 75 m,
Przygotowanie podłoża oraz wykonanie gładzi gipsowych – ok. 3885 m2,
Prace malarskie wewnętrzne – ok. 4555 m2,
Wymiana tynków we wnękach grzejnikowych, gładzie oraz powłoki malarskie – ok. 670 m2,
Uzupełnienie listew przypodłogowych i cokolików z wykładzin PCV – ok. 70 m,
Miejscowe uzupełnienie stropów z płyt typu g-k – ok. 15 m2,
Dostawa i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt.
b)Branża elektryczna
•wymiana instalacji odgromowej budynku,
•wymiana instalacji elektrycznej (częściowa),
•wymiana instalacji uziemiającej budynku,
•wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne typu LED,
•zabudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED,
•ułożenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej montowanych w rurach odgromowych w warstwie ocieplenia,
•demontaż i utylizacja istniejących opraw oświetleniowych,
•Zabudowa nowego systemu monitoringu zewnętrznego.
Uwagi:
- wszelkie okablowanie na elewacji należy prowadzić w rurach osłonowych w warstwie ocieplenia,
- należy zabezpieczyć wszelkie przyłącza napowietrzne do obiektu na etapie realizacji prac przy elewacji,
- oprawy oświetlenia montowane w kuchni oprócz parametrów określonych w projekcie powinny posiadać dopuszczenia i atesty do montażu w pomieszczeniach przygotowania posiłków oraz być odporne na środowisko występujące w pomieszczeniu.
c)Branża sanitarna
demontaż istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania wraz z izolacją oraz grzejników,
wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wpięciem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej – ok. 1485 m,
zabudowę grzejników płytowych wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami – 238 szt.,
zabudowa zaworów równoważących podpionowych – 20 szt.,
wykonanie osłon grzejników – 200 szt.,
przeprowadzenie przepłukań, prób i rozruchu instalacji c.o.,
wykonanie izolacji z pianki polietylenowej instalacji c.o. – ok. 1350 m,
zabudowa nawietrzaków podokiennych z grzałką elektryczną – 5 kpl.,
dostawa i montaż skrzynek gazowych – 2 kpl.,
wymiana (zabudowa) wentylatorów dachowych – 4 kpl.
demontaż i montaż istniejącej klimatyzacji typu split – 1 kpl.

Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy.
W związku z tym:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ,
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych,
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a)roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, roboty nawierzchniowe, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: c.o., elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, niskoprądowe, wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, fundamentowe, blacharskie, dekarskie, rynnowe, nawierzchniowe, wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych.
Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2849149.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Karol Klyta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ulica Romanowska 34
Kod pocztowy: 42-287
Miejscowość: Kamieńskie Młyny
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1688455.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1688455.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3417416.06
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.