To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 772128-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 544 471; 261 544 261
faks: 261 544 332; 261 544 111
e-mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
www: https://33bltr.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 27/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu urządzeń instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach 2A i 2B do SIWZ - wykaz urządzeń na rok 2021, 2022, oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wykaz zasadniczych czynności konserwacyjno - serwisowych. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z: a) zapisami umowy załącznik nr 8 do SIWZ, b) Dokumentacją Techniczno–Ruchową, c) Instrukcjami Obsługi zamontowanych urządzeń, d) przepisami ppoż, e) harmonogramem wykonywanych przeglądów – załączniki nr 2A i 2B do SIWZ f) wykazem czynności konserwacyjno - serwisowych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby do dokumentacji z pomiarów elektrycznych dołączyć kserokopię Świadectwa Kwalifikacyjnego SEP uprawniającego pracownika do wykonywania tych pomiarów oraz świadectwo wzorcowania miernika, którym pomiary zostały wykonane. 2) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu o umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace - dotyczy to przeglądu zarówno za rok 2021 oraz za rok 2022. 3. Zamawiający przed sporządzeniem oferty zaleca wykonanie wizji lokalnej w celu dokładnej wyceny kosztów w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym. Koszty wizji lokalnej pokrywa w pełni Wykonawca. 4. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji wskazanej w ust. 1 niniejszej części SIWZ. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 201080.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: IGOTECH Damian Górczak
Email wykonawcy: biuro@igotech.pl
Adres pocztowy: ul. 28 Czerwca 1956 r. 261/8
Kod pocztowy: 61-485
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 247328.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 629718.18
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI POWIDZ
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.