To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
"Przeglądy, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw w dzielnicy Nowe Miasto i w mieście Zielona Góra"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 771585-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0684564100,4564406 do 08
faks: 068 4564155, 4564455
e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl
www: www.zielonagora.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przeglądy, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw w dzielnicy Nowe Miasto i w mieście Zielona Góra"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO-ZP.271.121.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Przeglądy, naprawy, konserwacje i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw w dzielnicy Nowe Miasto i w mieście Zielona Góra” – w latach 2021-2023.
1.2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonywaniu nw. prac na terenach komunalnych placów zabaw w dzielnicy Nowe Miasto i w mieście Zielona Góra:
1) Przeprowadzenie trzech kontroli podstawowych – po jednej w każdym roku obowiązywania umowy.
2) Przeprowadzanie systematycznych kontroli funkcjonalnych – minimum raz na dwa tygodnie.
3) Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli.
4) Impregnowanie/konserwowanie i malowanie konstrukcji lub urządzenia oraz ogrodzeń placów zabaw.
5) Niezwłoczne i trwałe wyłączenie z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń zabawowych/urządzenia do ćwiczeń i/lub elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników.
6) Naprawianie ogrodzeń placów zabaw.
7) Ustawianie nowych regulaminów placów zabaw w miejsce brakujących, zniszczonych lub zdewastowanych lub naklejanie nowych plansz z treścią regulaminu – zgodnie z dołączonymi wzorami.
8) Uzupełnienie ubytków piasku pod urządzeniami zabawowymi/urządzeniami do ćwiczeń – spowodowane użytkowaniem w/w urządzeń.
9) Wymiana piasku we wszystkich piaskownicach pod koniec pierwszego kwartału każdego roku obowiązywania umowy.
10) Przeprowadzanie dezynfekcji piasku w piaskownicach oraz dezynfekcji nawierzchni piaszczystych.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ.
1.4. Zakres prac do wykonania wyszczególniony został w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr I.5 do SIWZ.
1.5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia odbioru usługi wykonywanej na podstawie zlecenia Zamawiającego.
1.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) osób wykonujących czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu:
polegające na przeprowadzaniu kontroli podstawowej i systematycznej placów zabaw,
czynności konserwacyjno-naprawcze.
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących ww. czynności.
1.7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
1.8. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
1.9. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
1.10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
1.11. Zamawiający ustala minimalny termin płatności faktury na 21 dni.
Uwaga: wydłużenie przez Wykonawcę terminu płatności faktury podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.2. SIWZ, z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz.U. 2020 poz. 935).
1.12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 3 projektu umowy,
2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2019 poz. 1117)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.87.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 634146.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Listopadowych 29c/14
Kod pocztowy: 35-606
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 727089.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 838005.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 5D.
- TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na trzy części: Cz. nr 1: Rejon w Gorzowie Wlkp.; Cz, nr 2: Rejon w Nowej Soli ; Cz. nr 3: Rejon w Słubicach
- Dostawa materiałów promocyjnych
- "Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.