eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu Kultury Praga w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego" w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510424071-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta:

Dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu Kultury Praga w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego" w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764841-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. Senatorska, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 124 400
faks: 223 124 490
e-mail: jpolak@szrm.pl
www: www.szrm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu Kultury Praga w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego" w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP-II-WI/41/DZP-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu
Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami do SIWZ: 1) Załącznik Nr 5 - Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części; 2) Załącznik Nr 6 - „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – dla każdej części; 3) Załącznik Nr 9 - Rysunki dot. Części I [(rzut - warsztat techniczny (pom. -1.16)] i Części III [(rzut - sala prac
ręcznych; rzut - warsztat techniczny (pom. -1.16); rysunek Nr -1.06)]. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. 1) Część I: elektronarzędzia tj. m. in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp., 2) Część II: maszyny do szycia/haftu, 3) Część III: urządzenia i meble technologiczne, 4) Część IV: meble ogrodowe, 5) Część V: telefony. 3..
Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy
(dotyczy wszystkich części), 2. Zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, w tym: Część I: elektronarzędzia (tj. m. in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp.) - zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część II: maszyny do szycia/haftu – zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część III: urządzenia i meble technologiczne – zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, Część IV: meble ogrodowe – zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, Część V: telefony – zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 42.71.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Elektronarzędzia (tj. m.in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20420.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy "ELKOT" Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 Czerwca 71
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23352.78

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23352.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38029.14
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Maszyny do szycia/haftu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 17.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 5 złożoną przez Wykonawcę: ALNAG Barbara Wróbel, ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków – za cenę brutto: 115.201,80 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca pismem z dnia 05.03.2021 r., odstąpił od podpisania umowy.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Urządzenia i meble technologiczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 17.683,71 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Meble ogrodowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 27.483,12 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Telefony

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 7.220,10 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.