eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu w ramach zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie nr 510423583-N-2021 z dnia 2021-03-18 r.
Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:

Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu w ramach zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774413-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89133781500000, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 748 870 505
faks: 748 477 477
e-mail: mzb@mzbwalbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu w ramach zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): T-8/34/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

„Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Mickiewicza 2a w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont.”
2. Zakres prac do wykonania obejmuje:
• Wykonanie robót przygotowawczych;
• Wykonanie zagospodarowania terenu;
• Uporządkowanie zieleni i terenu przyległego do budynku;
• Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych;
• Remont klatki schodowej wraz z wykonaniem nowych schodów wewnętrznych dwubiegowych;
• Wykonanie termomodernizacji budynku;
• Wykonanie nowego pokrycia dachowego;
• Remont stropów;
• Remont piwnic;
• Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych;
• Przemurowanie istniejących i wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych;
• Wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej;
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
• Wymiana przyłącza wodociągowego (wraz z odbudową nawierzchni pasa drogowego) oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej;
• Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej;
• Wykonanie kotłowni opalanej gazem - montaż kotła kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacji c.o.;
• Wykonanie zewnętrznej (drenaż) i wewnętrznej instalacji sanitarnej;
• Wymiana stolarki okiennej;
• Wymiana stolarki drzwiowej;
• Rozebranie starych i wykonanie nowych ścianek działowych;
• Wykonanie prac w zakresie ścian i podłóg z posadzkami;
• Wykonanie utwardzenia terenu – remont nawierzchni chodnika
• Zagospodarowanie wód deszczowych;
• Wywiezienie gruzu;
• Wykonanie wszystkich niezbędnych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji zadani

UWAGA !!! Warunkiem podpisania umowy, jest uzyskanie dofinansowania do projektu ze środków zewnętrznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6) – wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
Właściciel obiektu podjął decyzję o wycofaniu w/w budynku z realizacji zadań remontowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.