eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DRUKAREK ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie nr 510423547-N-2021 z dnia 2021-03-18 r.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej:

USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DRUKAREK ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777492-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400237-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, krajowy numer identyfikacyjny 68360200000000, ul. Świebodzka 5, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 748 90 20
faks: 713 447 253
e-mail: zamowienia@wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl
www: www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DRUKAREK ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G2502-4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia tj. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 stron wydruku. Prognozowana ilość stron do wydruku przez okres trwania umowy – maksymalnie 1.500.000 sztuk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.32.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55487.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Print Flow Solutions Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@printflow.com.pl
Adres pocztowy: Pl. Konstytucji 5 lok. 19
Kod pocztowy: 00-657
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 68250.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68250.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.