Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 7768884-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.20.2020.DZz.332.2P
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3części (pakietów), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ). Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy odnoszące się do wszystkich
istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Druki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18547.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perłowa 7
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8306.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22702.91
Waluta: PLN
NAZWA: Drobny sprzęt komputerowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Prawne uzasadnienie unieważnienia:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP, unieważnia ww. postępowanie
o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 2 , ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia w zakresie Pakietu 2:
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
Mając na względzie powyższą okoliczność, unieważnienie w/w postępowania w zakresie powyższych pakietów jest zasadne i konieczne.
NAZWA: Naklejki na odpady medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1086.48 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perłowa 7
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2214.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7380.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.