To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772326-N-2020
Numer ogłoszenia: 540405219-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 65 68 01
faks: 261 65 68 02
e-mail: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
www: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 34/V/WEN/20/R
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 5 w
kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59, obejmujący swoim zakresem roboty w
branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. Dokumentacja
projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w
myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 5 i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30,
31 ustawy PZP. Zadanie nr 21861. 1.1 Szczegółowy zakres robót określają: 1 SIWZ część B – Opis
przedmiotu zamówienia 2 Decyzja Wojewody Dolnośląskiego o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 z
dnia 21.09.2020 r. 3 Projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, opis i
rysunki 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5 Informacja BIOZ 2. STAN ISTNIEJĄCY
Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie nr 2388, położoną w
Kłodzku przy ul. Walecznych 59. Budynek został wybudowany w 1936 roku i jest w ciągłym użytkowaniu. Budynek jest wpisany do ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we
Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (pismo W/N.5183.321.2019.AR z dnia 28.02.2019 r.). Obszar
przedmieścia wschodniego i zespół koszar wojskowych, brak obszaru obserwacji archeologicznej. Dane
ogólne: • Powierzchnia zabudowy - 1 020 m2 • Powierzchnia użytkowa - 3 809 m2 • Kubatura budynku -
15 681 m3 Budynek nr 5 jest budynkiem koszarowym całkowicie podpiwniczonym o bryle prostej
wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną.
Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, stropy nad piwnicą i nad II piętrem żelbetowe, pozostałe
stropy ackermana, stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa drewniana i metalowa. Budynek
wyposażony jest w instalacje : elektryczną, teletechniczną , wodociągową, kanalizacyjną, centralnego
ogrzewania oraz instalację odgromową. W piwnicy budynku zlokalizowany jest węzeł cieplny, projekt i
wymiana urządzeń węzła cieplnego wykonane zostały wg. osobnego opracowania i zlecenia. Na
przedmiotowy budynek w dniu 30.05.2017 r. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego
wydał decyzję nr 893/2017 nakazującą usunięcie nieprawidłowości stanowiące przyczynę
nieodpowiedniego stanu technicznego budynku. Na roboty budowlane polegające na remoncie budynku
koszarowego nr 5 wraz z wymianą instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych Wojewoda
Dolnośląski wydał decyzję o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 w dniu 21.09.2020 r. 3. ZAKRES
RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają : projekty
budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz opis
przedmiotu zamówienia Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej,
natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. 3.2.
ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Branża budowlana: • prace demontażowe i rozbiórkowe wraz z
wywózką gruzu, • wykonanie termomodernizacji całego budynku z dociepleniem ścian zewnętrznych,
poddasza ścian i zadaszenia lukarn, • wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian budynku, •
czyszczenie cokołu oraz portali wejściowych wykonanych z piaskowca, • wymiana dachówki oraz
pokrycia papowego na lukarnach i nad klatką schodową, • wykonanie impregnacji więźby dachowej, •
wymiana i montaż ław i stopni kominiarskich, czap kominowych, wyłazu dachowego obróbek
blacharskich, oraz rynien i rur spustowych, • wykonanie opaski betonowej wokół budynku i nowej
nawierzchni przy zejściu do piwnicy, odtworzenie nawierzchni chodnika od strony zachodniej budynku i
trawników wokół budynku • wymurowania ścian działowych w celu dostosowania pomieszczeń budynku
do nowej funkcji, • wymiana tynków wraz z wykonaniem nowej malatury pomieszczeń, wykonanie
nowych okładzin z płytek ceramicznych, • wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, • wymiana
stolarki okiennej w pom. WC na drewnianą z zachowaniem istniejącego podziału z nawiewnikami
higrosterowalnymi, • montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach, • wymiana stolarki
drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • demontaż istniejących krat okiennych zewnętrznych i wykonanie okratowania wskazanych pomieszczeń, • wymiana podłóg na wszystkich kondygnacjach za wyjątkiem
głównych korytarzy parteru, piętra I i II, • wykonanie nowych okładzin schodów i podestów klatki
schodowej, • dostosowanie balustrady do obowiązujących przepisów, • wymiana parapetów
wewnętrznych na parapety z konglomeratu i remont zewnętrznych betonowych parapetów, • wydzielenia
pożarowe z wykonaniem właściwych zabezpieczeń przeciwpożarowych (klapa oddymiająca, drzwi o
określonej odporności ogniowej, okna napowietrzające), • remont wszystkich sanitariatów z montażem
systemowych kabin ustępowych z płyt laminowanych. 3.2.2.Branża sanitarna: • Remont wewnętrznej
kanalizacji sanitarnej. • Remont wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji
z materiałów odpornych na korozję. • Wymiana przyborów sanitarnych. • Remont wewnętrznej instalacji
hydrantowej. • Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. • Wykonanie wentylacji
grawitacyjnej i mechanicznej w węzłach sanitarnych. • Wymiana przyłączy wod-kan do budynku.
3.2.3.Branża elektryczna: • Wymiana linii zasilającej pomiędzy ZK a rozdzielnica RG • Wymiana
instalacji wyrównawczej wraz z wykonaniem uziomy dla szafy dystrybucyjnej • Wymiana rozdzielnic
RG. • Wymiana WLZ pomiędzy RG a rozdzielnicami piętrowymi • Wymiana rozdzielnic piętrowych. •
Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazdowej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego. • Wymiana
instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie instalacji oddymiającej klatek
schodowych • Wykonanie montażu kanałów kablowych typu DLP oraz listew instalacyjnych CTS pod
instalacje teletechniczne z montażem osprzętu instalacyjnego w wersji „A „i „B” • Remont instalacji
telefonicznej i teletechnicznej. • Remont instalacji odgromowej wraz z otokiem. • Wykonanie pomiarów
instalacji elektrycznej wraz z pomiarami natężenia oświetlenia ogólnego i dróg ewakuacyjnych 3.3.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ
NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a
ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda
zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1
ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 4 osoby, które będą wykonywać
czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2. przez cały
okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 2 osoby wykonujące roboty
budowlane, 1 monter instalacji sanitarnych i 1 monter instalacji elektrycznych. 3.3.2.W przypadku
rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w
sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego
zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca
zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie
określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku
zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych
wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób
udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia
wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w
projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5949318.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JUKABUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywoustego 6-12
Kod pocztowy: 51-165
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI BUDOWLANE Jerzy Matuszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bukowice 25a
Kod pocztowy: 56-120
Miejscowość: Brzeg Dolny
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5993154.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9770000
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.