eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie nr 510422789-N-2021 z dnia 2021-03-15 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury:

REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772326-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540405219-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 261 65 68 01
faks: 261 65 68 02
e-mail: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
www: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 34/V/WEN/20/R

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 5 w
kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59, obejmujący swoim zakresem roboty w
branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. Dokumentacja
projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w
myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 5 i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30,
31 ustawy PZP. Zadanie nr 21861. 1.1 Szczegółowy zakres robót określają: 1 SIWZ część B – Opis
przedmiotu zamówienia 2 Decyzja Wojewody Dolnośląskiego o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 z
dnia 21.09.2020 r. 3 Projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, opis i
rysunki 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5 Informacja BIOZ 2. STAN ISTNIEJĄCY
Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie nr 2388, położoną w
Kłodzku przy ul. Walecznych 59. Budynek został wybudowany w 1936 roku i jest w ciągłym użytkowaniu. Budynek jest wpisany do ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we
Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (pismo W/N.5183.321.2019.AR z dnia 28.02.2019 r.). Obszar
przedmieścia wschodniego i zespół koszar wojskowych, brak obszaru obserwacji archeologicznej. Dane
ogólne: • Powierzchnia zabudowy - 1 020 m2 • Powierzchnia użytkowa - 3 809 m2 • Kubatura budynku -
15 681 m3 Budynek nr 5 jest budynkiem koszarowym całkowicie podpiwniczonym o bryle prostej
wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną.
Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, stropy nad piwnicą i nad II piętrem żelbetowe, pozostałe
stropy ackermana, stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa drewniana i metalowa. Budynek
wyposażony jest w instalacje : elektryczną, teletechniczną , wodociągową, kanalizacyjną, centralnego
ogrzewania oraz instalację odgromową. W piwnicy budynku zlokalizowany jest węzeł cieplny, projekt i
wymiana urządzeń węzła cieplnego wykonane zostały wg. osobnego opracowania i zlecenia. Na
przedmiotowy budynek w dniu 30.05.2017 r. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego
wydał decyzję nr 893/2017 nakazującą usunięcie nieprawidłowości stanowiące przyczynę
nieodpowiedniego stanu technicznego budynku. Na roboty budowlane polegające na remoncie budynku
koszarowego nr 5 wraz z wymianą instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych Wojewoda
Dolnośląski wydał decyzję o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 w dniu 21.09.2020 r. 3. ZAKRES
RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają : projekty
budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz opis
przedmiotu zamówienia Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej,
natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. 3.2.
ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Branża budowlana: • prace demontażowe i rozbiórkowe wraz z
wywózką gruzu, • wykonanie termomodernizacji całego budynku z dociepleniem ścian zewnętrznych,
poddasza ścian i zadaszenia lukarn, • wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian budynku, •
czyszczenie cokołu oraz portali wejściowych wykonanych z piaskowca, • wymiana dachówki oraz
pokrycia papowego na lukarnach i nad klatką schodową, • wykonanie impregnacji więźby dachowej, •
wymiana i montaż ław i stopni kominiarskich, czap kominowych, wyłazu dachowego obróbek
blacharskich, oraz rynien i rur spustowych, • wykonanie opaski betonowej wokół budynku i nowej
nawierzchni przy zejściu do piwnicy, odtworzenie nawierzchni chodnika od strony zachodniej budynku i
trawników wokół budynku • wymurowania ścian działowych w celu dostosowania pomieszczeń budynku
do nowej funkcji, • wymiana tynków wraz z wykonaniem nowej malatury pomieszczeń, wykonanie
nowych okładzin z płytek ceramicznych, • wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, • wymiana
stolarki okiennej w pom. WC na drewnianą z zachowaniem istniejącego podziału z nawiewnikami
higrosterowalnymi, • montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach, • wymiana stolarki
drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • demontaż istniejących krat okiennych zewnętrznych i wykonanie okratowania wskazanych pomieszczeń, • wymiana podłóg na wszystkich kondygnacjach za wyjątkiem
głównych korytarzy parteru, piętra I i II, • wykonanie nowych okładzin schodów i podestów klatki
schodowej, • dostosowanie balustrady do obowiązujących przepisów, • wymiana parapetów
wewnętrznych na parapety z konglomeratu i remont zewnętrznych betonowych parapetów, • wydzielenia
pożarowe z wykonaniem właściwych zabezpieczeń przeciwpożarowych (klapa oddymiająca, drzwi o
określonej odporności ogniowej, okna napowietrzające), • remont wszystkich sanitariatów z montażem
systemowych kabin ustępowych z płyt laminowanych. 3.2.2.Branża sanitarna: • Remont wewnętrznej
kanalizacji sanitarnej. • Remont wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji
z materiałów odpornych na korozję. • Wymiana przyborów sanitarnych. • Remont wewnętrznej instalacji
hydrantowej. • Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. • Wykonanie wentylacji
grawitacyjnej i mechanicznej w węzłach sanitarnych. • Wymiana przyłączy wod-kan do budynku.
3.2.3.Branża elektryczna: • Wymiana linii zasilającej pomiędzy ZK a rozdzielnica RG • Wymiana
instalacji wyrównawczej wraz z wykonaniem uziomy dla szafy dystrybucyjnej • Wymiana rozdzielnic
RG. • Wymiana WLZ pomiędzy RG a rozdzielnicami piętrowymi • Wymiana rozdzielnic piętrowych. •
Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazdowej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego. • Wymiana
instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie instalacji oddymiającej klatek
schodowych • Wykonanie montażu kanałów kablowych typu DLP oraz listew instalacyjnych CTS pod
instalacje teletechniczne z montażem osprzętu instalacyjnego w wersji „A „i „B” • Remont instalacji
telefonicznej i teletechnicznej. • Remont instalacji odgromowej wraz z otokiem. • Wykonanie pomiarów
instalacji elektrycznej wraz z pomiarami natężenia oświetlenia ogólnego i dróg ewakuacyjnych 3.3.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ
NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a
ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda
zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1
ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 4 osoby, które będą wykonywać
czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2. przez cały
okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 2 osoby wykonujące roboty
budowlane, 1 monter instalacji sanitarnych i 1 monter instalacji elektrycznych. 3.3.2.W przypadku
rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w
sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego
zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca
zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie
określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku
zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych
wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób
udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia
wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w
projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5949318.40 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: JUKABUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywoustego 6-12
Kod pocztowy: 51-165
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI BUDOWLANE Jerzy Matuszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bukowice 25a
Kod pocztowy: 56-120
Miejscowość: Brzeg Dolny
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5993154.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5993154.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9770000
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.