To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
"Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772880-N-2020
Numer ogłoszenia: 540405294-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 32 49 41 267
faks: 32 67 22 684
e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
www: http://www.zawiercie.eu
adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIZP.271.146.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem”. Zakres robót obejmuje: 1) Branżę drogową, w tym: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm - 30,00m²; rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 42 mb; podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna po zagęszczeniu gr 8 cm, jezdnia i parking - 30 cm; wjazdy 20 cm, chodnik 15cm - 3.978,00 m²; podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm po zagęszcz. jezdnia; i parking 30 cm kolejne 22 cm - 2,818,00m²; podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszcz. wjazdy 20 cm, kolejne 12 cm - 190,00m²; podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszcz. chodnik 15cm, kolejne 7 cm - 970,00m²; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem – grub. podbudowy po zagęszczeniu razem 20 cm - 2.818,00 m²; kanały z rur PVC o śr. zewn.315mm - 274,00 mb; kanały z rur PVC o śr. zewn. 250mm - 25,00 mb; kanały z rur PVC o śr. zewn.200mm - 24,00 mb; kanały z rur PVC o śr. zewn.160mm - 11,00 mb; studzienki ściekowe betonowe o śr 500mm z osadnikiem bez syfonu - 6 szt; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 9 stud.; rury ochronne ( osłonowe) PCV o śr 160mm - 20,00 mb; rury ochronne stalowe o śr 160mm - 90,00 mb; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo- piaskowej – jezdnia; kostka szara – 2.750,00 m²; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo- piaskowej – parking; kostka czerwona – 68,00 m²; humusowanie z obsianiem skarp - 500,00m²; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.50 mm - 6 szt; montaż tablic znaków drogowych - 14 szt; poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 63 i 38 mm 100,00mb; krawężniki betonowe wystające o wym. 15x22 cm na podsypce cem. piaskowej 875,00mb; krawężniki betonowe wystające skośne o wym. 15x30cm 211,00mb; krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm – skośny 12,00mb; obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 680,00 cm; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm – chodnik , kostka szara – 970,00 m²; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2) Branżę elektroenergetyczną, w tym: montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 17 szt; montaż wysięgników rurowych - 17 szt; montaż opraw oświetlenia - 18 szt; układanie kabli o masie do 5.5 kg/m - 422,00 mb; układanie kabli o masie do 3.0 kg/m - 144,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Branża drogowa w tym: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, profilowanie podłoża, podbudowy, układanie krawężników betonowych, układanie kanałów z rur PVC; układanie rur ochronnych, układanie studzienek ściekowych, budowa nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej; b) Branża elektroenergetyczna, w tym: roboty ziemne, układanie rur ochronnych, kabli, roboty montażowe (stawianie słupów, wysięgniki, oprawy oświetleniowe), roboty w zakresie instalowania drogowego osprzętu oświetleniowego. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. 14. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika w szerokości ułatwiającej poruszanie się osobom niepełnosprawnym (szerokość chodnika na przeważającym odcinku w granicach wynosi 1,50-2,00 m, oraz na końcu wynosi 2,50m). Przewiduje się także, obniżenie krawężników o 8cm na zaprojektowanym chodniku, w celu ułatwienia przejścia pieszych, w tym o ograniczonej swobodzie ruchu. 15. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2021.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1724446.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „DROGREM” Łukasz Kyrcz
Email wykonawcy: lkyrcz@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Prusa 40/4
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 984245.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1286375.64
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Usługa dostępu do składowania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w chmurze dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminy Kobylin w roku 2024."
- Modernizacja dróg rolnych w msc. Naprawa, Osielec, Toporzysko, Łętownia, Wysoka
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA - WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Przebudowa I piętra budynku w Zdzieszowicach ul. Góry Św. Anny 21A z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.