eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie nr 510422039-N-2021 z dnia 2021-03-10 r.
Urząd Gminy Pniewy:

Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny 54952090967000, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 048 6686424, 6686429
faks: 486 686 424
e-mail: pniewy@pniewy.pl
www: www.bip.pniewy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): In.271.89.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie gminy Pniewy.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 342 lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy (wymiana lamp sodowych na LED-owe), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz w ofercie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED w ilości 342 sztuk wraz z osprzętem i materiałami instalacyjnymi oraz demontaż istniejących elementów. Elementy zdemontowanej infrastruktury oświetlenia ulicznego, wykonawca odbierze i zagospodaruje we własnym zakresie.
1.1.Szczegółowy zakres wymagań dotyczący opraw:
Oprawy oświetleniowe ze źródłami LED o następujących parametrach i własnościach:
a) 336 oprawy LED wraz z niezbędnym osprzętem (redukcja mocy VM 50W/35W,
b) 4 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 120W,
c) 2 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 80W,

1) Zakres temperatury pracy oprawy -30°C do +35°C
2) Szczelność oprawy w zakresie komory osprzętu i optyki - IP66
3) Oprawa musi posiadać dedykowany katalogowo uchwyt regulacyjny kąta nachylenia dla montażu na wysięgniku.
4) Oprawa musi być dostosowana do zasilania napięciem sieciowym 230V prądu zmiennego.
5) Barwa światła emitowana przez oprawę neutralna biała 4000 stopni K
6) Wszystkie oprawy mają posiadać trwałość co najmniej 100 000 godzin pracy
7) Wszystkie oprawy mają spełniać normę o bezpieczeństwie fotobiologicznym zgodnie z normą PN-EN 62471
8) Wszystkie oprawy oświetleniowe mają posiadać deklarację producenta CE, certyfikat ENEC wraz z wszystkimi załącznikami
9) Wszystkie oprawy wykonane w II klasie ochronności.
10) Oprawy o mocy 50W mają być wyposażone w sterownik lub zasilacz umożliwiający realizację redukcji strumienia świetlnego i mocy do 35W.

1.2.Energia bierna
Zainstalowane przez Wykonawcę, w ramach przedmiotu zamówienia, oprawy oświetlenia ulicznego nie mogą generować opłat za energię bierną. W przypadku wystąpienia opłat za energię bierną Wykonawca zostanie obciążony poniesionymi przez Zamawiającego opłatami oraz Wykonawca na własny koszt wykona stosowne prace (np. zamontuje urządzenia do kompensacji mocy biernej) w celu zlikwidowania występujących opłat w terminie 2 miesięcy od stwierdzenia faktu wystąpienia opłat za energii bierną.
Dokumentacja powykonawcza
W skład dokumentacji powykonawczej wchodzą:
- protokoły z wynikami pomiarów elektrycznych: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia
- karty katalogowe atesty, aprobaty gwarancje itp.



1.3.Ilości lamp dostarczanych dla poszczególnych miejscowości:
Aleksandrów 15
Budki Petrykowskie 11
Ciechlin 13
Cychry 12
Ginetówka 12
Jeziora Nowina 16
Jeziora – Tomaszówka 8
Jurki 15
Kolonia Jurki 11
Konie 23
Kornelówka 3
Kruszew 16
Kruszewek 3
Michrów 36
Pniewy 20
Przęsławice 22
Rosołów 1
Osieczek 10
Teodorówka 13
Wiatrowiec 16
Wilczoruda 17
Witalówka 3
Wola Pniewska 18
Wólka Załęska 14
Załęże Duże 14
Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 31.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 194904.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elektryk s.c. Krzysztof Biedrzycki Sławomir Małecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Worów 97
Kod pocztowy: 05-600
Miejscowość: Grójec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 239731.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 239731.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 476625.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.