eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie nr 510422017-N-2021 z dnia 2021-03-10 r.
Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej. Numer i nazwa projektu: RPMP.11.01.02-12-0925/17-00-XVII/92/FE/19 „Pańska Góra Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 dla 11. Osi priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776045-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398378-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, krajowy numer identyfikacyjny 52401600000000, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (0-33) 875-23-60
faks: (0-33) 875-29-16
e-mail: info@um.andrychow.pl
www: www.andrychow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.44.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”. 2. Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują w szczególności: a) roboty przygotowawcze tj. wycinka, karczowanie drzew i zakrzaczeń, pielęgnacja zieleni, zdjęcie humusu; b) makroniwelacje terenu zbiornika; c)roboty przygotowawcze dna zbiornika; d)budowę grobli, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających Zalew, e) wykonanie uszczelnienia stawu w postaci przesłony przeciwfiltracyjnej zlokalizowanej w grobli stawu, f) budowę tras pieszych i rowerowych na groblach, g) budowę pomostu dolnego, h) budowę pomostu spacerowego – górnego i) budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, j) budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych makroniwelację terenu; k) budowę wewnętrznej drogi dojazdowej; l) rozbudowę sieci uzbrojenia terenu w sposób zapewniający dostęp do infrastruktury technicznej miasta (sieci elektroenergetycznej SN i NN, sieci kanalizacji teleinformatycznej, sieci oświetlenia zewnętrznego); ł) zabezpieczenie lub przebudowę odcinków sieci istniejących, kolidujących z planowanym zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu; m) uporządkowanie terenu po robotach budowlanych; n) rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem warstwy humusu; o) zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej; p)montaż obiektów małej architektury, r)budowę instalacji elektrycznej wraz z montażem oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, s) budowę instalacji telewizji dozorowej (monitoringu), ś) budowę kładki/mostku nad ciekiem, t) przebudowę istniejącej kładki nad ciekiem, u) oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.) v) korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne projektowanych elementów wraz z odwozem materiału; w) rozebraniu istniejących nawierzchni ciągów pieszych, budowę systemu odwonienia lub odprowadzenia wód opadowych wybranych obiektów wykonaniu warstw podbudowy pod projektowane elementy; x) wykonaniu nawierzchni ścieżki pieszej, pieszo-rowerowej, ścieżki rowerowej, chodników , schodów terenowych terenowych oraz poboczy; z) wykonaniu zieleńców ż) wykonaniu ogrodzeń ź) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót , – organizację zaplecza, – wytyczenie geodezyjne, – organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót , – zapewnienie nadzoru zarządców w sieci wynikające z uzgodnień , – wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, – badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, –wywóz drewna, zrębiny i korzeni z terenu inwestycji – bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, – wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych k) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między    innymi: – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, – organizację zaplecza, – wytyczenie geodezyjne, – organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, – zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, – wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, – badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, – bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, – wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 177690.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorca Wojciech Ciejka Kierownik Budowy Wojciech Ciejka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łanowa 41L
Kod pocztowy: 32-050
Miejscowość: Skawina
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98321.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98321.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 404670.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 24,6%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.