To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 774239-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 683 852 042
faks: 683 852 042
e-mail: Sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl
www: http://www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.79.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Sulechów, położonego przy ul. Bankowej w Sulechowie. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności dostawa: - szaf aktowych, - biurek, - blend, - kontenerów, - szaf aktowo-ubraniowych, - foteli obrotowych, - stolików, - krzeseł, - foteli, - kanap, - biurek, - regałów, - lady recepcyjnej, - aneksu kuchennego wraz z wyposażeniem AGD, - stołów konferencyjnych.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot
zamówienia winien spełniać wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ)normy i parametry. 4) Miejscem dostawy i montażu mebli stanowiących przedmiot zamówienia będzie nowy budynek biurowy Nadleśnictwa Sulechów (ul. Bankowa 2, 66-100 Sulechów). Lokalizację
pomieszczeń w budynku przedstawiają rysunki (załącznik nr 10 do SIWZ). 5) Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną i jednolitą stylistykę, kolorystykę, formę, detale i posiadały rok produkcji: 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 419394.19 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dariusz Korytowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Korytowski Wspólnik Spółki Cywilnej: KOBI
Email wykonawcy: biuro@kobi.poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Tomasza Drobnika 12/14
Kod pocztowy: 60-693
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Bielawowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Bielawowski Wspólnik Spółki Cywilnej: KOBI
Email wykonawcy: biuro@kobi.poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Tomasza Drobnika 12/14
Kod pocztowy: 60-693
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 269762.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 996313.53
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa grilla miejskiego
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
- Zakup i dostawa łóżek drewnianych sosnowych ze stelażem i materacy z pokrowcami przeznaczonych do wyposażenia pokoi w Regionalnym Leśnym Ośrodku Edukacji Ekologicznej "Leśnik" w Ustroniu-Jaszowcu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.