eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baligród › Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. "Las Bez Barier" w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadleśnictwa Baligród na obszarze Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Lasy Bieszczadzkie" oraz Termomodernizacja budynków z kancelarią leśnictwa Bystre i Kołonice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421812-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
Nadleśnictwo Baligród:

Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. "Las Bez Barier" w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadleśnictwa Baligród na obszarze Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Lasy Bieszczadzkie" oraz Termomodernizacja budynków z kancelarią leśnictwa Bystre i Kołonice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770279-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Baligród, krajowy numer identyfikacyjny 37001447828111, ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 13 465 72 00
faks: 13 465 72 01
e-mail: baligrod@krosno.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_baligrod
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. "Las Bez Barier" w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadleśnictwa Baligród na obszarze Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Lasy Bieszczadzkie" oraz Termomodernizacja budynków z kancelarią leśnictwa Bystre i Kołonice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZG.270.1.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na:

Część I zamówienia:
a) wykonanie robót ziemnych wykopy, zasypywanie, wyrównanie, plantowanie;
b) wykonanie stóp fundamentowych;
c) wykonanie konstrukcji wiaty;
d) wykonanie konstrukcji i pokryć dachowych;
e) wykonanie nawierzchni w wiacie;
f) budowa pieca z płytą żeliwną i grillem;
g) utwardzenie dojść, miejsca dojazdu i postoju;

Część II zamówienia:
a) dociepleniu budynku – elewacja
b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej;
c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu;
d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią;
e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych;
f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej;
g) wymiana oświetlenia na energooszczędne;

Część III zamówienia:
a) dociepleniu budynku – elewacja
b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej;
c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu;
d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią;
e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych;
f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej;
g) wymiana oświetlenia na energooszczędne;

4. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót , STWiORB (załącznik nr 10 do SIWZ). Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załączniku do SIWZ pn. „dokumentacja projektowa” (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”).

4. Lokalizacja: GMINA: Baligród
Cz. I zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 189/1 w miejscowości Jabłonki;
Cz. II zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 213/2 w miejscowości Bystre;
Cz. III zamówienia: działka o nr ewidencyjnym 165 w miejscowości Kołonice;

5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.
6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Część I zamówienia:
a) wykonanie robót ziemnych wykopy, zasypywanie, wyrównanie, plantowanie;
b) wykonanie stóp fundamentowych;
c) wykonanie konstrukcji wiaty;
d) wykonanie konstrukcji i pokryć dachowych;
e) wykonanie nawierzchni w wiacie;
f) budowa pieca z płytą żeliwną i grillem;
g) utwardzenie dojść, miejsca dojazdu i postoju;

Część II zamówienia:
a) dociepleniu budynku – elewacja
b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej;
c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu;
d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią;
e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych;
f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej;
g) wymiana oświetlenia na energooszczędne;

Część III zamówienia:
a) dociepleniu budynku – elewacja
b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej;
c) docieplenie ścian i stropów na poddaszu;
d) modernizacji instalacji grzewczej budynku wraz z kotłownią;
e) wymiana pokryć i konstrukcji dachowych;
f) Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej;
g) wymiana oświetlenia na energooszczędne;

Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę, określonej w zdaniu poprzednim, zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą.
7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, których dotyczy ust. 6, realizującymi przedmiot zamówienia z anonimizacją wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę.
8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i w ust. 7 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Obowiązek dotyczący zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę jest określany w treści dokumentów dotyczących niniejszego przetargu także jako „obowiązek zatrudnienia”.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych firm podwykonawców.
10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Zgodnie z art. 36ba. ustawy jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
13. Postanowienia ust. 11 i 12 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
14. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
15. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 r., poz. 1333; zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”), sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami, projektem oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów,;
2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, tj. z kierownikiem budowy;
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie zgody od zarządców dróg publicznych
oraz uzgodnienie z Zamawiającym udostępnienia dróg leśnych w celu przewozu materiałów potrzebnych do wykonania zamówienia.
17. W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia.
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
19. Wykonawca niniejszym udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane, na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający ustala następujące termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie wykonywania zamówienia przez Wykonawcę nastąpi z dniem zawarcia Umowy. Zakończenie realizacji umowy do dnia 30.09.2021 r.
2. Zamawiający dokona protokolarnego przekazania placu budowy najpóźniej 7 dni od dnia podpisania umowy.
3. W przypadku zadeklarowania w złożonej ofercie krótszego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wiążący będzie termin wskazany w ofercie Wykonawcy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Budowa wiaty wraz z miejscem postojowym jako miejsca udostępnionego dla społeczeństwa pn. „Las Bez Barier” w miejscowości Jabłonki położonego na terenie Nadl. Baligród na obszarze LKP „Lasy Bieszczadzkie”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 189117.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „BORSTAR” Usługi Ogólnobudowlane Jerzy Borgosz ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaczkowskiego 5
Kod pocztowy: 38-600
Miejscowość: Lesko
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 211149.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 211149.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 295284.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśnictwa Bystre

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
II. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważnia zamówienie w części II.

Podstawa faktyczna i prawna:
Na II-gą część zamówienia zostały złożone łącznie 4 oferty. Dwie z oferty zostały odrzucone art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Badaniu i ocenie podlegały dwie oferty tj.
- oferta nr 1 RAF-MAR Sp. z o.o. 38-112 Lutcza 194;
- oferta nr 5 „KAM-BUD” Tomasz Kościółek 33-326 Mogilno- PASZYN 436


Spośród pozostałych dwóch ofert, które nie zostały odrzucone, cena najkorzystniejszej oferty firmy „KAM-BUD” Tomasz Kościółek 33-326 Mogilno- PASZYN 436 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśnictwa Kołonice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120739.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: REW-DOM” P.P.H.U. EKSPORT-IMPORT Wojciech Handuch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piesza 5
Kod pocztowy: 38-540
Miejscowość: Zagórz
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 106133.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106133.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154236.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.