eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2021-03-05

Og³oszenie nr 510421097-N-2021 z dnia 2021-03-05 r.
Prokuratura Regionalna w Szczecinie:

¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 767308-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 540550762-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Regionalna w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 36386818300000, Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska

telefon: 91 441 09 57
faks: 91 4416605
e-mail: marek.talaga@szczecin.pr.gov.pl
www: www.szczecin.pr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): RP VI WBA 261.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2, przez okres obowi±zywania umowy.2.Ogólne wymagania zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia:1)Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jako¶ciowymi powszechnie uznawanymi,2)Us³uga sprz±tania wewn±trz budynków jak i na terenie przyleg³ym ¶wiadczona jest w dni robocze (tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w okresie zimowym, w przypadku opadów ¶niegu lub marzn±cego deszczu, us³uga sta³ego utrzymania chodników (od strony ul. Mickiewicza i Brzozowskiego) i parkingu (na dziedziñcu) w stanie od¶nie¿onym i posypanym piaskiem oraz sol± ¶wiadczona jest codziennie, równie¿ w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.3)Wykonawca winien stosowaæ ¶rodki czysto¶ci posiadaj±ce odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., przeznaczone do danego typu powierzchni:a) pod³óg – panele, parkiet, terakota, linoleum, marmorette, wyk³adzina dywanowa,b) mebli – drewno, szk³o, p³yta meblowa, tapicerka meblowa,
c)powierzchni pokrytych glazur±,d)armatury bia³ej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegaj±cy osadzaniu siê kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej,4)Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia w tym:a)dostarczenia wszelkich maszyn i urz±dzeñ oraz ich eksploatacji,b)zatrudnienia osób,c)dostarczenia ¶rodków niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym ¶rodków chemicznych i czyszcz±cych, wk³adów foliowych do koszy na ¶mieci) oraz utylizacji opakowañ po zu¿ytych ¶rodkach,d)usuwania z terenu posesji li¶ci, ¶niegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczenia piasku i soli do posypywania w okresie zimowym,5)Po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowi±zek sprz±tania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ maksymalnie 3-krotnego sprz±tania generalnego po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy,6) Wykonawca bêdzie wykonywa³ ca³o¶æ us³ugi za pomoc± profesjonalnego sprzêtu do utrzymania czysto¶ci, wyposa¿enia i ¶rodków posiadaj±cych odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., zgodnie z wymogami bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi oraz zapewni wykonanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel,7) Wykonawca bêdzie realizowa³ us³ugê zatrudniaj±c pracowników:a)posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o zdolno¶ci do pracy,b) posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o przeszkoleniu z zakresu BHP,8) Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie ciep³± i zimn± wodê oraz energiê elektryczn± potrzebn± do wykonywania prac objêtych przedmiotem zamówienia,9)Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie pomieszczenie zamykane na klucz do przebierania siê pracowników Wykonawcy,10)W przypadku us³ug wykonywanych cyklicznie (np. mycie okien, itp.), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzgadniania z Zamawiaj±cym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym,11) Zamawiaj±cy dopuszcza wykonywanie zadañ okresowych (np. mycie okien, itp.) po godz. 2100 i w dni wolne od pracy, po wcze¶niejszym ka¿dorazowym uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym a nastêpnie ze s³u¿bami ochrony budynku,12)Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia koordynatora realizacji zamówienia i utrzymywania sta³ego kontaktu z osob± upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego,13)Wykonawca zobowi±zany jest do zg³aszania upowa¿nionemu pracownikowi Zamawiaj±cego wszelkich uwag o usterkach wymagaj±cych napraw, których nie jest w stanie usun±æ,np. przepalone ¿arówki, niedro¿ne umywalki i sedesy, itp.,14) Zamawiaj±cy wymaga, aby na ka¿dorazowe wezwanie Zamawiaj±cego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego dokonali weryfikacji jako¶ci wykonania us³ugi (dok³adny termin uzgadniany bêdzie na bie¿±co),15)Czas pracy osób realizuj±cych us³ugê bêdzie kontrolowany przez Zamawiaj±cego. W przypadku stwierdzenia nieobecno¶ci zatrudnionych pracowników Wykonawcy, Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone w § 5 ust. 4 umowy,16) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przeprowadzenia kontroli u¿ywanego sprzêtu i ¶rodków czysto¶ci. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci w przedmiotowym zakresie Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone § 5 ust. 4 umowy,17) Wszelkie uwagi dotycz±ce niew³a¶ciwego wykonania us³ugi przez Wykonawcê bêd± ewidencjonowane przez Zamawiaj±cego w „Protokole kontroli okresowej procesu sprz±tania” – za³±cznik nr 5 do SIWZ, który bêdzie podstaw± zastosowania kar umownych okre¶lonych w § 5 ust. 4 umowy,18) Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ pracowników w odzie¿ robocz± oznaczon± logo firmy,19)Zamawiaj±cy zapewnia zakup we w³asnym zakresie: papieru toaletowego, rêczników papierowych, kostki do WC, od¶wie¿acza powietrza oraz myd³a do dozowników, ¶rodków do dezynfekcji r±k i ¶rodków do dezynfekcji powierzchni dotykowych (np. klamek),20)Zestawienie powierzchni do sprz±tania zawiera za³±cznik nr 1 do umowy,21)Zakres czynno¶ci w ramach sprz±tania zawiera za³±cznik nr 2 do umowy,22)Zamawiaj±cy wymaga w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wszystkie czynno¶ci opisane w za³±czniku nr 2 do umowy,23)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowê o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b)¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.24) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w za³±czniku nr 2 do umowy czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:a)o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,b)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/ umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781), tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowana,c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acenie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,d)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781).25)Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 22) czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do przeprowadzenia kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.26)Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny pracy zatrudnionych pracowników Wykonawcy wykonuj±cego us³ugê w³±cznie z prawem do sk³adania wniosków o zmianê pracownika. Wykonawca jest zwi±zany uzasadnionym ¿±daniem zmiany pracownika i dokona zmiany w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym.27)Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone przez swoich pracowników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.28)Wykonawca, jak i osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia objêty niniejsz± umow± zobowi±zane s± do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów. Wykonawca przyjmuje do wiadomo¶ci, ¿e materia³y, dokumenty lub inne informacje jakie mog± znajdowaæ siê w sprz±tanych pomieszczeniach, niezale¿nie od formy ,podlegaj± ochronie prawnej, a personel Wykonawcy nie mo¿e zapoznawaæ siê z nimi ani ujawniaæ ich komukolwiek. Wykonawca zobowi±zuje siê w tym zakresie odpowiednio przeszkoliæ osoby uczestnicz±ce w realizacji przedmiotowej umowy, przed terminem rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi przez te osoby i z³o¿yæ Zamawiaj±cemu w tym zakresie stosowne o¶wiadczenia, podpisane przez osoby przeszkolone (dotyczy to równie¿ koordynatorów). O¶wiadczenia winny byæ przekazane Zamawiaj±cemu przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez poszczególne osoby.29) Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów równie¿ po zakoñczeniu obowi±zywania przedmiotowej umowy.30)Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia, zobowi±zuje siê przedstawiæ Zamawiaj±cemu dokumenty z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzaj±ce niekaralno¶æ osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy lub w nim bezpo¶rednio uczestnicz±cych (dotyczy to równie¿ osób zastêpuj±cych), wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez dan± osobê. Nie przed³o¿enie dokumentu z Krajowego Rejestru Karnego bêdzie skutkowa³o niewpuszczeniem danego pracownika na obiekt Zamawiaj±cego, a w konsekwencji uprawnia Zamawiaj±cego do natychmiastowego rozwi±zania umowy.31)Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie

II.5) G³ówny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 108010.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: DEA Natalia Kot-Palicka
Email wykonawcy: dea.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. W³adys³awa £okietka 5/2
Kod pocztowy: 70-256
Miejscowo¶æ: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy: 132852.36

Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 132582.36
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 180000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.