To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Przebudowa chodnika i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Gdańskiej w Zabrzu wykonywana w ramach zadania Zabrzańskie Trasy Rowerowe, z podziałem na części: Część 1 - odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do skrzyżowania z aleją Korfantego, Część 2 - odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 25;
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 765680-N-2020
Numer ogłoszenia: 540394791-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 277 68 00
faks: 32 277 68 01
e-mail: sekretariat@mzdii.zabrze.pl
www: www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa chodnika i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Gdańskiej w Zabrzu wykonywana w ramach zadania Zabrzańskie Trasy Rowerowe, z podziałem na części: Część 1 - odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do skrzyżowania z aleją Korfantego, Część 2 - odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 25;
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DR.260.27.2020.AZ
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia zlokalizowana jest na osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego w Zabrzu wzdłuż ul. Gdańskiej. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie zabudowanym.
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie istniejącego chodnika i budowie ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Gdańskiej w Zabrzu, podziałem na części:
Część 1 – odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do skrzyżowania z aleją Korfantego,
Część 2 – odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską (wraz ze skrzyżowaniem) do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 25 (od strony ul. Gdańskiej),
W zakresie części 1 przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych:
• przebudowę istniejącego chodnika i budowę ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Gdańskiej od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do skrzyżowania z aleją Korfantego w Zabrzu,
b) wykonanie następujących robót/czynności:
• zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
• wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i tymczasowych;
• usunięcie drzew i krzewów;
• dokonanie nasadzeń;
• wykonanie robót wykończeniowych;
• odtworzenie terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
• zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
• likwidację zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu),
d) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
e) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
f) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
h) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania
(o ile będzie wymagane uzyskanie pozwolenia na użytkowanie) i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom.
W zakresie części 2 przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych:
• przebudowę chodnika i budowę ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Gdańskiej, od skrzyżowania z ul. Franciszkańską (wraz ze skrzyżowaniem) do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 25 (od strony ul. Gdańskiej) w Zabrzu,
b) wykonanie następujących robót
• zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
• wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i tymczasowych;
• usunięcie drzew i krzewów;
• dokonanie nasadzeń;
• wykonanie robót wykończeniowych;
• odtworzenie terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
• zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
• likwidację zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu),
d) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
e) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
f) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
h) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania
(o ile będzie wymagane uzyskanie pozwolenia na użytkowanie) i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom.
3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty:
Część III-1 (1)
Dokumentacja Projektowa (DP) – dot. części 1
Część III-2 (1)
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
Część III-3 (1)
Przedmiar Robót (PR) do wypełnienia przez Wykonawcę
Część III-1 (2)
Dokumentacja Projektowa (DP) – dot. części 2
Część III-2 (2)
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
Część III-3 (2)
Przedmiar Robót (PR) do wypełnienia przez Wykonawcę
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1 – odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do skrzyżowania z aleją Korfantego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 258994.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Drogomax Sp. z o.o.;
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagórska 133
Kod pocztowy: 42-680
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 232808.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 393600
Waluta: PLN
NAZWA: Część 2 – odcinek od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 433012.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Drogomax Sp. z o.o.;
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagórska 133
Kod pocztowy: 42-680
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 392855.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 541200
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.