To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Realizacja Systemu Wytwórczego Energii Elektrycznej z wykorzystaniem Elektrowni Fotowoltaicznej o mocy 49,2kWp
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 774174-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 857 432 624
faks: 085 7432624 w. 42
e-mail: word@word.bialystok.pl
www: https://word.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Realizacja Systemu Wytwórczego Energii Elektrycznej z wykorzystaniem Elektrowni Fotowoltaicznej o mocy 49,2kWp
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/2020/3
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja Systemu Wytwórczego Energii Elektrycznej z wykorzystaniem Elektrowni Fotowoltaicznej o mocy 49,2kWp. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 49,2 kWp, a także serwisowanie i konserwację urządzeń, w tym mycie przynajmniej raz w roku w okresie obowiązywania gwarancji. 1) Realizacja projektu składa się z zamówienia na wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,2 kWp na dachu budynku WORD przy ul. Wiewiórczej 64 w Białymstoku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań technicznych stanowi załącznik nr 2. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest również za wykonanie wszelkich czynności związanych z przeszkoleniem wszystkich użytkowników z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV, potwierdzone przez strony protokołem z przeprowadzonego szkolenia wraz z dostarczeniem instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania instrukcji użytkowania, eksploatacji i serwisowania instalacji. Instrukcja ta ma być opracowana na podstawie wytycznych producenta urządzeń, materiałów (kart technicznych, kart gwarancyjnych, instrukcji), które będą dołączone do powyższej instrukcji. W instrukcji muszą znaleźć się informacje między innymi na temat: elementów eksploatacyjnych instalacji, które należy wymieniać, aby instalacja prawidłowo działała wraz z informacją jak często należy je wymieniać, ponadto informacje na temat przeglądów okresowych poszczególnych elementów instalacji. Wykonawca w powyższej instrukcji winien zawrzeć wszystkie informacje mające wpływ na prawidłowe działanie instalacji oraz jej trwałość. 5) Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, opinii i zgłoszeń dotyczących mikroinstalacji fotowoltaicznych; b) podłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu; c) zapewnienia monitoringu pomiarów efektu ekologicznego wszystkich wykonanych instalacji w celu bieżącego monitorowania efektu ich pracy; d) sporządzenia wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania w/w zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności; e) wykonywania przeglądów gwarancyjnych dla każdej wykonanej instalacji oraz odnotowanie w/w przeglądów w karcie przeglądów gwarancyjnych. 6) Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zabezpieczy i oznakuje teren wykonywania prac montażowych. Media niezbędne do wykonania zadania (energia elektryczna i woda) zapewnia Zamawiający. 7) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace montażowe w taki sposób, żeby nie spowodować uszkodzenia dachu, budynku i instalacji. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy oraz do uprzątnięcia terenu po wykonaniu prac wchodzących w skład przedmiotu umowy. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, w tym także związane z ruchem pojazdów, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 10) Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) udzielił minimum 5 lat gwarancji na wykonane prace; b) zaoferował minimum 5 lat gwarancji producenta na zastosowane urządzenia i materiały; c) oświadczył, iż utrata wydajności przez zaoferowane panele fotowoltaiczne po 20 latach pracy, nie będzie większa niż 20% mocy znamionowej; wybrany Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do wglądu dokument, z którego wynika powyższa informacja. 11) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia serwisu w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami instalacji, wymianą niezbędnych jej elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego oraz konserwacją, w tym myciem paneli fotowoltaicznych minimum raz w roku. 12) W razie zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 13) Zamawiajacy wskazuje na możliwość dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej można uzyskać u Katarzyny Hantke – pokój nr 13, tel. 85 743 26 24. 14) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w SIWZ oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych o ile będą charakteryzować się nie gorszymi parametrami i posiadać wszystkie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, a których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 15) Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 16) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego. Zamawiający nie określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.33.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 125856.39 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RAWICOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: info@rawicom.pl
Adres pocztowy: ul. Szubińska 10, 89-210 Łabiszyn
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 154803.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 238184.58
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Cekcyn do obiektów będących własnością gminy
- Budowa instalacji fotowoltaicznych dla Stacji Uzdatniania wody w Gminie Wiązów
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej Gminy Skwierzyna.
- "Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo-turystycznej w msc. Płoskinia"
- Przebudowa WDK w Kolonii Polskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na potrzeby obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kuryłówka. (z podziałem na elementy składowe)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.