eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz Ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420657-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ:

"Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz Ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775570-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396796-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, krajowy numer identyfikacyjny 36349265400000, Zaciszna 5, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 781 873 262
e-mail: biuro@transpegaz.pl
www: https://transpegaz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Zamawiający powierzyli działania zakupowe, tj. przeprowadzenie niniejszego postępowania spółce: Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z Zamawiających indywidualnie, a więc umowa z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta oddzielnie przez każdego z Zamawiających. Umowy ubezpieczeniowe zawarte w wyniku postępowania zawarte zostaną za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego w rozumieniu Ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym z dnia 22 maja 2003 roku – METROPOLIS Kancelaria Brokerów Ubezpieczeniowych Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz Ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): JLA/ZP/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. oraz ubezpieczenie floty, majątku oraz interesu majątkowego Trans Pegaz Sp. z o.o. Zadanie nr 1: Ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego JAROCIŃSKICH LINII AUTOBUSOWYCH Sp. z o.o. w zakresie: 1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 3. ubezpieczenie OC Spółki 4. ubezpieczenia komunikacyjne floty obejmujące: OC, AC, NNW. Zadanie nr 2: ubezpieczenie floty, majątku i interesu majątkowego TRANS PEGAZ SP. Z O.O. w zakresie: 1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku 3. ubezpieczenie OC Spółki 4. ubezpieczenia komunikacyjne floty obejmujące: OC, AC, NNW 5.2. Zakres zamówienia obejmuje usługę opisaną wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 66510000-8 usługi ubezpieczeniowe. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących jakiekolwiek czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203606.88 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Al. Jana Pawła II 24 00-133 Warszawa Oddział Sprzedaży Korporacyjnej pl. Cyryla Ratajskiego 8 61-726 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: pl. Cyryla Ratajskiego 8 61-726 Poznań
Kod pocztowy: 61-726
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 708403.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 708403.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 708403.82
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.