eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420621-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:

Rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771119-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397570-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 00028885700000, ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48618310142
faks: +48618310107
e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
www: www.orsk.ump.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Zamawiający Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie całości postępowania.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP/DTG/33/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.
b) dostawa i /lub montaż sprzętu i elementów wyposażenia zgodnie z dokumentacja projektową
oraz załącznikiem nr 13 i 14 do SIWZ.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) projektach budowlanych i wykonawczych - branżowych - załącznik nr 11 i 12 do SIWZ,
b) przedmiarach robót (kosztorysach ślepych)– załącznik nr 10 do SIWZ,
c) dodatkowych warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (WT) – załącznik nr 9 do SIWZ,
d) wykazie wyposażenia dodatkowego – załącznik nr 13 do SIWZ,
e) opisie parametrów – techniczno –użytkowych wyposażenia określonego w załączniku nr 13 – załącznik nr 14 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Okres udzielnej przez Wykonawcę gwarancji:
a) dla robót budowlanych – nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, z zastrzeżeniem rozdziału XVI SIWZ.
b) dla sprzętu, aparatury i urządzeń wymienionych w załączniku nr 13 i 14 do SIWZ - nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót (kosztorysy ślepe) - załącznik nr 10 do SIWZ stanowią jedynie podstawę informacyjną i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót (kosztorysach ślepych) nakłady rzeczowe wraz
z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno – pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na podstawie całej dokumentacji projektowej, samodzielnie opracować przedmiar robót i przeanalizować wszystkie pozostałe dokumenty składające się na całą dokumentację projektową i dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej również tzw wyposażenie „dodatkowe” , które zostało szczegółowo opisane w załącznikach nr 13 i nr 14 do SIWZ. Jest to wyposażenie, które zostało wskazane w projekcie wykonawczym natomiast nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót (kosztorysach ślepych).
6.11. Informacje istotne dla zamówienia.
Rozwiązania równoważne
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do materiałów, urządzeń i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych/przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.

4) Wykonawca dołączy do formularza oferty „Opis oferowanych rozwiązań równoważnych”, który powinien być na tyle szczegółowy i jednoznaczny, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż „Opis oferowanych rozwiązań równoważnych” traktowany będzie jako element oferty Wykonawcy i nie będzie podlegał procedurze wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
5) Rozwiązania zamienne, wynikające z zastosowania przez wykonawcę materiałów i innych elementów równoważnych, nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. Rozwiązanie równoważne nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6) Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2315010.87 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INWEST LIM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowska 41b, Wysogotowo
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2847463.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2847463.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3187000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.