eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku" w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Miasta Kraśnik"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420606-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Miasto Kraśnik:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku" w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Miasta Kraśnik"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777473-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398240-N-2021; 540398623-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Kraśnik, krajowy numer identyfikacyjny 52410500000000, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 251 540
faks: 818 252 709
e-mail: zp@krasnik.eu
www: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku" w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Miasta Kraśnik"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIR.FiZP.271.1.69.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji
inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach
projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów kubaturowych naziemnych (14 szt.) łącznie ze schodami
zewnętrznymi, utwardzeniami, garażami zewnętrznymi blaszanymi, terenowego
kanału do obsługi pojazdów, zbiornika ziemnego oraz podest z płyt betonowych
wraz z murkiem oporowym i schodami zewnętrznymi na gruncie przy istniejącym
pomniku Partyzanta w Kraśniku dz. ew. nr 486, 487, 488 itp. Istniejący pomnik
Partyzanta wraz z postumentem i płytą kamienną okalającą postument pozostaje
nienaruszony. Rozbiórka nie obejmuje samego pomnika Partyzanta wraz z
postumentem i okalającą płytą kamienną. Rozbiórka obejmuje również
zagospodarowanie terenu wokół pomnika (rozbiórka utwardzeń z płyt
chodnikowych, terenowych schodów zewnętrznych oraz donic betonowych),
2) wykonanie robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej o
powierzchni ok. 0,01 km2,
3) zagospodarowanie terenu skweru na rondzie o powierzchni ok. 0,86 ha: montaż
obiektów małej architektury, budowa alejek oraz pielęgnacją zieleni,
4) budowę budynku toalety publicznej,
5) montaż systemowych wiat przystankowych, poczekalni i wiaty na rowery,
6) wykonanie oświetlenia parkowego.
4. Zadanie objęte nadzorem będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową
opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMBUD Miazga Robert, ul.
Krakowska 4, 23-200 Kraśnik oraz Centrum Technologii Projektowanie, Konsulting i
doradztwo Techniczne, Dominów145D, 20-388 Lublin dostępnej na stronie:
https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=59673
5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące
przepisy, w szczególności art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie kwalifikacje.
6. Wykonawca oświadcza, że zlecone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz postanowieniami umowy.
7. Wykonawca zobowiązany będzie również do uczestniczenia w przeglądach
gwarancyjnych i innych czynnościach związanych z egzekwowaniem praw
Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót
budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 153333.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH Łukasz Filin
Email wykonawcy: filin@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Koralowa 23/36
Kod pocztowy: 20-583
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 64000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126690.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.