To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772368-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 47 84 200
faks: 32 47 84 506
e-mail: zp@wss2.pl
www: https://bip.wss2.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.38.382-48.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia były Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu
asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pas do kardiotokografu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Części do dozownika tlenowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Dozowniki i pojemniki do tlenu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Termometr elektroniczny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pojemnik do odsysania ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54321.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58666.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58666.68
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6572.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7097.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7097.98
Waluta: PLN
NAZWA: Koc ratunkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5922.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6396.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7036.20
Waluta: PLN
NAZWA: Elementy wentylacji OAiIT OITD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129730.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140108.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140108.40
Waluta: PLN
NAZWA: Hemostatyk wykonany z utlenionej regenerowanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9396.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9396.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9396.00
Waluta: PLN
NAZWA: Mata podłogowa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129772.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129772.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zestaw do dożylnego wkłucia centralnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26897.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29048.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29048.76
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
- Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.