eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW MARKI MERCEDES - BENZ UNIMOG U-300 DLA 5 REJONÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH W 2020 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420538-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy:

USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW MARKI MERCEDES - BENZ UNIMOG U-300 DLA 5 REJONÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH W 2020 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 523842-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 3705717
faks: 52 3705740
e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
www: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/, http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW MARKI MERCEDES - BENZ UNIMOG U-300 DLA 5 REJONÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH W 2020 ROKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDW.RDW.6.12.361.04.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DZIAŁ III OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są: „USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW MARKI
MERCEDES – BENZ UNIMOG U-300 DLA 5 REJONÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH W 2020 ROKU” CPV 50 11 00 00 - 9 Usługi w zakresie napraw i
konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi CPV 34 30 00 00 - 0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 2.
Powyższe zamówienie będzie realizowane dla jednostek terenowych Zamawiającego: a) Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń
- orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych - 49 b) Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola; - orientacyjna,planowana ilość r-g warsztatowych 15 c) Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 maja 61, 870-200 Wąbrzeźno; - orientacyjna, planowana ilość r-g
warsztatowych 85 d) Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek; - orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych 65 e)
Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. - orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych 132 3. Sprzęt przewidziany
do przeglądu, konserwacji i naprawy UNIMOG o numerze rejestracyjnym CB 3118N - RDW Toruń UNIMOG o numerze rejestracyjnym CB 7501N - RDW
Tuchola UNIMOG o numerze rejestracyjnym CB 3685N - RDW Wąbrzeźno UNIMOG o numerze rejestracyjnym CB 7104N - RDW Włocławek UNIMOG
o numerze rejestracyjnym CB 3711N - RDW Żołędowo UNIMOG o numerze rejestracyjnym CB 3117N - RDW Żołędowo 4. Wymagania szczegółowe
związane z przedmiotem zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdu specjalistycznego typu Mercedes – Benz UNIMOG (bez osprzętu
współpracującego), naprawy bieżące, awaryjne wynikające z eksploatacji pojazdu, wykonanie przeglądów technicznych i okresowych zgodnie z zaleceniami
producenta pojazdu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 346), 4.1. Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę i montaż
nowych potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części zamiennych pojazdów lub sprzętu. 4.2. Wykonawca odpowiedzialny
jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.3. Wymagana jest należyta staranność
przy realizacji zobowiązań umowy. 4.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną
osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy. 4.5. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz
przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego. 4.6. Wykonawca wykona
bieżące naprawy w ciągu 3 dni roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między stronami. 4.7. Każdorazowo zostanie
udzielone zlecenie określające zakres naprawy w pojeździe. 4.8. W przypadku wymaganej usługi (awarii, braku możliwości dalszego kontynuowania jazdy
Unimogiem) Wykonawca zobowiązany jest, po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania
naprawy, do odebrania sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu wydania polecenia oraz przetransportowania
danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy. Jeżeli naprawy dokonywane będą w warsztacie mieszczącym się w promieniu 25km od siedziby
Zamawiającego, koszty dostawy sprzęty typu UNIMOG ponosić będzie Zamawiający. Wykonawca świadczący usługi poza ww. odległością, zobowiązany
jest do odbioru sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi objętej umową do miejsca wykonania usługi, na własny koszt i ryzyko. Zatem cena
ewentualnego transportu sprzętu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 4.9. Wykonawca dokona przeglądu, wymiany zużytych
części na wyłącznie fabrycznie nowe i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury. 4.10. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych,
którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, chyba, że cenę konkurencyjną przedstawi Wykonawca. Wtedy to Wykonawca będzie dostarczał
części zamienne zgodnie z udzielonym rabatem wykorzystując PRAWO OPCJI, zgodnie z działem II pkt. 6 SIWZ. Będą one stanowiły odrębną fakturę
zawierającą rzeczywisty koszt zakupu tych materiałów. 4.11. Również podzespoły pojazdów, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych
zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez
upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 4.12.
Wykonawca dokona przeglądu, wymiany zużytych części na wyłącznie fabrycznie nowe i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie
szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będą obciążał
ceny umownej dotyczącej robocizny. 4.13. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych, a maksymalne proponowane przez
Wykonawcę ceny, nie powinny przekroczyć cen katalogowych producentów. Na wszystkie dostarczone lub zastosowane części i materiały eksploatacyjne
Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego upustu, obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. Rzeczywista ilość
zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4.14. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części
zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw po okazaniu osobie odbierającej pojazd naprawiany lub wydania ich
na żądanie Zamawiającemu. 4.15. Po wykonaniu usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie wykonanych prac przy pojeździe oraz rozliczy
wykonanie usługi w oparciu o katalog norm czasowych dla samochodów specjalistycznych firmy Mercedes-Benz ASRA. 4.16. Wymagania: Wykonawca
powinien posiadać kadrę pracowniczą i zaplecze techniczne umożliwiające samodzielne wykonanie obsługi pojazdu w zakresie: - Usługi serwisowania
samochodów muszą być świadczone w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) dla marki samochodu UNIMOG, która wchodzi w zakres przedmiotu
zamówienia. - Stacja obsługi musi być wyposażona w autoryzowane urządzenia techniczne i aktualne oprogramowanie diagnostyczne wymagane przez
producenta pojazdów marki UNIMOG, która wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia pozwalające na profesjonalną diagnostykę samochodu w pełnym
zakresie. - Stacja obsługi musi być wyposażona w stanowiska diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia,
geometrii kół, oraz stanowiska do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika, układów elektronicznych pojazdu. Z powyższych zapisów wynika, że
Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług (napraw) z wykorzystaniem producenckiego serwisu mobilnego. Rejony struktury Zarządu Dróg
Wojewódzkich nie posiadają garaży (warsztatów), gdzie mogłyby być świadczone w/w usługi. Serwis mobilny może stanowić wparcie potencjału technicznego i posłużyć wyłącznie jako narzędzie diagnozy, ale ze względu na różne warunki atmosferyczne, nawet najmniejsze naprawy wysoko
wyspecjalizowanego sprzętu jakim są pojazdy Mercedes UNIMOG nie mogą odbywać się poza warsztatem naprawczym. 5. Wykonawca udzieli 6 miesięcy
gwarancji i 12 miesięcy rękojmi na wykonane usługi, a na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość
dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie - 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy lub od
momentu montażu. 6. Termin płatności: do 21 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT wraz z protokołem przekazania części do siedziby
Zamawiającego (wg deklaracji Wykonawcy, złożonej w formularzu ofertowym). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych
pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu
szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 9. Kwota
umowy może być równa środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które odczytane zostaną podczas otwarcia ofert.
Liczba napraw i dostaw części oraz akcesoriów uzależniona będzie od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. 10. Zamawiający stosownie do art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których
mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – MECHANIK - 2 osoby (patrz pkt. V 1.3.2 b).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128359.67 euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24258.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24258.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25534.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: CAŁKOWITA WARTOŚC UMOWY NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ WARTOŚCI 337 023,65 ZŁ BRUTTO

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.