To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Wykonanie analizy procesowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 774728-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 44 16 636
faks: 81 44 16 535
e-mail: zamowienia@lubelskie.pl
www: www.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie analizy procesowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OP-IV.272.138.2020.SZM
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy i optymalizacja procesów realizowanych w UMWL z wykorzystaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD).
2. Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie analizy stanu bieżącego oraz zidentyfikowanie procesów,
2) wykonanie modelowania i opisu wszystkich procesów
3) przedstawienie wniosków optymalizacyjnych zgodnie z najlepszymi praktykami, w tym:
a) przedstawienie metod raportowania efektywności realizacji poszczególnych procesów,
b) przedstawienie wniosków optymalizacyjnych przebiegu procesów z wykorzystaniem EZD, mające charakter propozycji usprawnień analizowanych procesów. Usprawnienia mają dotyczyć całego procesu lub poszczególnych jego elementów i muszą odnosić się do celowości, efektywności i skuteczności danego procesu, a także alternatywnej alokacji zasobów niezbędnych do jego realizacji.
c) przedstawienie propozycji modyfikacji systemu EZD, obejmujących szczegółowy opis zmodyfikowanego procesu, jego model, przebieg działania oraz zależności.
d) przedstawienie propozycji zastąpienia narzędzia wspierającego całe procesy lub ich część z EZD na narzędzia Microsoft 386 oraz system helpdesk będące w posiadaniu Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SIWZ – Wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.22.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 214 000 euro na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 24aa i art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm. - dalej ustawa).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108550.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Softtutor Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 433
Kod pocztowy: 02-801
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140220.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.