Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 896 485 468
faks: 89 644 80 66
e-mail: pzd@powiat-ilawski.pl
www: http://bip.powiat-ilawski.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, ścieżek rowerowych i chodników powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DT4B.264.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zimowe zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa), o łącznej długości 214,344 km, polegające na:
a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 500 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)
b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych,
c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)
e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc
Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:
100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca
50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca
0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,
- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów
Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku 1/1, na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/1.
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni
Uwaga:
szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 160,949 km, polegające na:
a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 235 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)
b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych,
c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)
e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc
Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:
100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca
50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca
0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,
- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów
Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/2 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/2
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni
Uwaga:
szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 160,949 km, polegające na:
a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 235 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)
b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych,
c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)
e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc
Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:
100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca
50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca
0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,
- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów
Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/2 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/2
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni
Uwaga:
szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo (bez miasta Zalewo) o łącznej długości 114,053 km, polegające na:
a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 500 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)
b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych,
c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe).
e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc
Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:
100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca
50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca
0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,
- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów
Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/3 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/3.
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
Uwaga:
szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
1. Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych na terenie miasta Iława, łącznie 36 116 m2 ścieżek rowerowych, chodników i 9,808 km ulic, polegające na:
a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 300 ton (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)
b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych,
c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i w urządzenie GPS oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej
d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe).
e) gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości maksymalnie 3 000 zł netto za 1 szt. wymaganego sprzętu za jeden miesiąc
Gotowość sprzętu do świadczenia usług będzie płatna w wysokości:
100% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg do 10 dni w ciągu miesiąca
50% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg od 11 dni do 20 dni w ciągu miesiąca
0% w przypadku prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg przez 21 dni lub więcej w ciągu miesiąca
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- umożliwienia Zamawiającemu podglądu w czasie rzeczywistym pracy sprzętu wyposażonego w GPS poprzez odpowiedni program komputerowy. Wykonawca raz na miesiąc kalendarzowy przekaże Zamawiającemu zarchiwizowaną historię pracy sprzętu na płycie CD,
- prowadzenia codziennych wykazów pracy sprzętu i ilości zużytych materiałów
Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników
Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych i chodników obejmować będzie ścieżki rowerowe i chodniki wskazane w załączniku nr 2/4 do niniejszej SIWZ.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. oczyszczenie powierzchni ścieżek rowerowych i chodników na całej szerokości
2. zgarnianie śniegu
3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego
4. wywożenie nadmiaru śniegu
Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób:
5. w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania
na bieżąco z nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych
6. w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni ścieżek rowerowych, chodników i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Ścieżki rowerowe i chodniki muszą być odśnieżone na całej długości podanej w wykazach dla danej strefy.
Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia
i z wejść na przejścia dla pieszych. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb).
Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej
Jako przystanek komunikacyjny w zimowym utrzymaniu, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy oraz wydzielony teren chodnika i trawnika obejmujący obszar o długości
10 mb licząc od środka wiaty lub słupka przystankowego lub teren na długości zatoki autobusowej.
Zimowe utrzymanie przystanków obejmować będzie przystanki komunikacyjne.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. oczyszczenie powierzchni terenu przystanku
2. zgarnianie śniegu
3. likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego
4. wywożenie nadmiaru śniegu
Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi w następujący sposób:
5. w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem z solą oraz usuwania na bieżąco z całej szerokości przystanku śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do powstania utrudnień w ruchu pieszych, a także pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie (poprzez dokładne odkucie do czystej nawierzchni) zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy śniegu za strefy wejścia/wyjścia do autobusu. Strefa ta powinna być odkuta na szerokości minimum 50 cm wzdłuż całej zatoki autobusowej.
6. w akcji biernej- do patrolowania stanu nawierzchni przystanków i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Po ustabilizowaniu się warunków pogodowych uprzątnięcie z terenu przystanku pozostałości po zimowym utrzymaniu.
Zimowe utrzymanie ulic powiatowych będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku nr 1/4 na odcinkach wyszczególnionych w załączniku nr 2/4.
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeni
Uwaga:
szczegółowy zakres prac jest zgodny z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, który odbył się w dniu 12.08.2020 r. (postępowanie nr DT4B.264.2.2020)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława i gminy Lubawa (bez miasta Iława i Lubawa)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 176000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy „SPOMER” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 190080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 190080.00
Waluta: pln
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 78260.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Renata Szmigiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Adamowo 10a/2
Kod pocztowy: 14-240
Miejscowość: Susz
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84520.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84520.80
Waluta: pln
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie gminy Zalewo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 177100.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Zalewie Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 29 Stycznia 16
Kod pocztowy: 14-230
Miejscowość: Zalewo
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 191268.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 191268.00
Waluta: pln
NAZWA: Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych, chodników i ulic powiatowych na terenie miasta Iława
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy „SPOMER” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 131760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 131760.00
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp, w związku z koniecznością udzielenia zamówienia powtórzonego zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia udzielono wykonawcom zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
- "Konserwacja i remont pomostów w Iławie II"
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.