To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 552170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 34 35 51 881
faks: 34 35 51 756
e-mail: umig@koniecpol.pl
www: https://bip.koniecpol.pl/
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Kolejowej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 2480/9 w obrębie Koniecpol, droga gminna nr 624034S, na długości 888 m oraz drogi gminnej nr 624064S, na długości 40 m. Zakres robót obejmuje: • przebudowę w celu wzmocnienia konstrukcji jezdni ul. Kolejowej, o powierzchni jezdni bitumicznej 5 740 m2 o długości 928 m; • przebudowę nawierzchni chodników, o powierzchni 1 945 m2; • wykonanie zjazdów i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, o powierzchni zjazdów z kostki betonowej 410 m2 oraz o powierzchni zjazdów bitumicznych 95 m2; • odmulenie istniejących rowów; • powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego 790 m2 1.) Konstrukcja jezdni. Przyjęto szerokość jezdni bitumicznej 6,0 m z uwagi na wzmożony ruch pojazdów do znajdujących się wzdłuż drogi punktów przemysłowych i usługowych. Zaprojektowano obramowanie lewostronne jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawężnik powinien wystawać na 10cm ponad krawędź jezdni. a.) Na odcinku od km 0+317.70 do km 0+460.30 należy wykonać poszerzenia jezdni na łukach poziomych – poszerzenie prawostronne. Poszerzenia należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20m. Jako podbudowę na poszerzeniu należy wykonać: - warstwa klinująca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. b.) Na odcinku od km 0+000.00 do km 0+860.00 istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy oczyścić mechanicznie. Na przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) w ilości 100kg/m2 (przyjęta średnia grubość warstwy wyrównawczej – 4cm). Na warstwie wyrównawczej należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN13108-1). Grubość warstwy ścieralnej – 4cm. Wszystkie mieszanki mineralno – bitumiczne należy wyprodukować bez zawartości destruktu. c.) Na odcinku od km 0+860.00 do km 0+927.59 należy wykonać pełną konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. 2.) W ramach inwestycji zaprojektowano chodnik lewostronny o szerokości 2,0 m według planu sytuacyjnego. Konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa – kolor szary (wg PN-EN 1338), 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PNS-06102:1997 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawędzie boczne należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu (PN-EN 206-1). 3.) Zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej o szerokości według planu sytuacyjnego. Zjazd należy wykonać z kostki betonowej. Konstrukcja zjazdu: - kostka brukowa betonowa – kolor czerwony (wg PN-EN 1338), 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm 4.) W ramach inwestycji należy wykonać zjazdy bitumiczne o szerokości według planu sytuacyjnego. Konstrukcja zjazdu o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10 cm Wymagany minimalny wtórny moduł odkształcenia podbudowy mierzony płytą 300mm, powinien wynosić E2=100MPa. Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną C60B3ZM, wg PN-EN 13808:2010. 5.) W ramach inwestycji zaprojektowano prawostronne pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości po zagęszczeniu 10 cm. 6.) Czyszczenie rowów. Inwestycja obejmuje odmulenie dna rowu istniejących rowów bezodpływowych z wyprofilowaniem skarp. Rowy mają mieć szerokość dna 0,4 m oraz pochylenie skarp 1:1. Maksymalna głębokość rowów 0,75 m. 7.) Przewidziano również pasy zieleni. Na pasach zieleni, na przygotowanym podłożu humusowym wykonane zostaną trawniki dywanowe siewem. 8.) Należy wykonać również oznakowanie według projektu Stałej Organizacji Ruchu (dalej SOR). UWAGA: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WYKONANIA ODCINKA DROGI, NA KOŃCU ODCINKA - ŚLEPY WLOT NA SKRZYŻOWANIU. JEZDNIA O SZEROKOŚCI 5,0 M Z KOSTKI BETONOWEJ. Rozwiązania projektowe nie przewidują występowania kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Za ewentualne uszkodzenie mienia prywatnego w czasie prowadzenia robót koszty ponosi Wykonawca. Prace ziemne prowadzić z należytą starannością. Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić rzeczywiste posadowienie w terenie infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. UWAGA: Zamawiający zamieścił dodatkowo w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym i służy jedynie do celów informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, STWiOR, SOR – stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku przedstawienia w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia materiałów, produktów ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający, dopuszcza oferowanie przez wykonawców materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów i produktów o takich samych bądź lepszych parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1047825.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 879247.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1200297.44
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Przebudowa dróg gminnych w gminie Szubin - ul. Szkolnej w Królikowie oraz ul. Powstańców Wielkopolskich w Kołaczkowie, w tym dokumentacja.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.