eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419106-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Urząd Miejski:

Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767751-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52564200000000, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 422 111 173
faks: 422 111 168
e-mail: ti@konstantynow.pl
www: www.bip.konstantynow.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.20.2020.ŁP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2021, na drogach o nawierzchniach bitumicznych oraz na drogach o nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych, w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki. 2. W zakresie napraw i remontów dróg o nawierzchniach bitumicznych, przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA (AC 11S 50/70 KR1-2) z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową – 200 ton, w tym: - wycięcie\frezowanie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie ubytków z usunięciem rumoszu, - skropienie emulsją asfaltową uszkodzonego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - smarowanie emulsją asfaltową połączenia ubytków, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 2) Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (MA 5 S 35/50 KR1-2) z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową – 200 ton, w tym: - wycięcie\frezowanie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie ubytków z usunięciem rumoszu, - skropienie emulsją asfaltową uszkodzonego miejsca, - wypełnienie masą asfaltu lanego uszkodzonego miejsca do poziomu otaczającej nawierzchni, - posypanie grysem 2-5 mm i zatarcie, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 3) Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni destruktem asfaltowym z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym – 700 m3, w tym: - oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń, - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni, - rozścielenie mechaniczne warstwy destruktu bitumicznego, - zagęszczenie warstwy destruktu bitumicznego mechanicznie, - sprawdzenie profilu podłużnego i poprzecznego warstwy destruktu bitumicznego, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 3. W zakresie napraw i remontów dróg o nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych, przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności: 1) Profilowanie z wałowaniem nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych – 350000 m2, w tym: - profilowanie mechaniczne nawierzchni drogi gruntowej lub tłuczniowej, - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi gruntowej lub tłuczniowej, - sprawdzenie profilu podłużnego i poprzecznego profilowanej nawierzchni, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 2) Wyrównanie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 mm z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym – 1000 m3, w tym: - oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń, - profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni, - rozścielenie mechaniczne warstwy kruszywa łamanego, - zagęszczenie warstwy kruszywa łamanego mechanicznie, - sprawdzenie profilu podłużnego i poprzecznego warstwy kruszywa łamanego, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 4. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (Załącznik nr 7 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 8. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.2 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zlecenia jednostkowego. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres maksymalnie 24 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zlecenia jednostkowego. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zlecenia jednostkowego (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). 9. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.3 SIWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 72 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h. 10. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 514056.91 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU "MACIEJ" Piotr Łuczak
Email wykonawcy: luczakpiotr@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 21
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Uniejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 632290.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 632290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1544012.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.