eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419075-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu:

dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764287-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540544305-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu, krajowy numer identyfikacyjny 47087175900000, ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 0-42 7164161, 7174129
faks: 0-42 7174129
e-mail: sekretariat@przychodnie.zgierz.pl
www: https://przychodnie.zgierz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/382/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. jest sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym szczegółowo poniżej 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz
cenowy). 3. Sposób wykonania zamówienia określony został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności we istotnych postanowieniach umowy. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (Pakiety nr 1 – 3):
Pakiet nr 1 – dostawa odczynników do badania hemostazy wraz z dzierżawą aparatury Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 1 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych,
materiałów eksploatacyjnych, kuwet (naczynka reakcyjne) oraz wszystkich innych akcesoriów niezbędnych do wykonania poniższych badań w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy: a) PT 4500 badań b) APTT 1800
badań 2) dzierżawę 1 szt. analizatora koagulogicznego do badania układu hemostazy wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera, monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel;
szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2 – formularzu cenowym oraz załączniku nr 5 istotnych
postanowieniach umowy dla pakietu 1 ; 3) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień SIWZ wraz z
załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według Załączników do SIWZ dla Pakietu 1 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia przewidziane na kontrole. Kontrola
wewnątrzlaboratoryjna codziennie (5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku) na 3 poziomach materiału kontrolnego: a) poziom normalny b) poziom patologiczny niski c) poziom patologiczny wysoki. Pakiet nr 2 –
dostawa odczynników do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą aparatury Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 2 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów
eksploatacyjnych (np. papier do drukarki itp.) oraz wszystkich innych akcesoriów niezbędnych do wykonania 16000 badań ogólnych moczu w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy; 2) dzierżawę 1 szt.
półautomatycznego analizatora moczu In vitro, przeznaczonego do wykrywania lub półilościowego oznaczania stężeń niektórych parametrów wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera,
monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel. szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2
– formularzu cenowym oraz załączniku nr 5 istotnych postanowieniach umowy dla pakietu 2 ; 3) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy
wynikające z postanowień SIWZ wraz z załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według Załączników do SIWZ dla Pakietu 2; 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia
przewidziane na kontrole. Kontrola wewnątrzlaboratoryjna codziennie (5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku) na 2 poziomach moczu kontrolnego. Pakiet nr 3 – dostawa odczynników do badań immunochemicznych
wraz z dzierżawą aparatury. Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 3 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich innych
akcesoriów niezbędnych do wykonania poniższych badań w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy: a) TSH – 8500 badań; b) FT3- 2000 badań; c) FT4 – 2500badań; d) Przeciwciała anty – TG -200 badań; e)
Przeciwciała anty – TPO – 300badań; f) TPSA – 1600 badań; g) FPSA – 40 badań; h) Insulina – 150 badań; i) Witamina D Total - 500 badań; j) Witamina B12 - 400 badań; 2) dzierżawę 1 szt. analizatora
immunologicznego, wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera, monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel. Szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry
przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2 – formularzu cenowym oraz załączniku nr 6 istotnych postanowieniach umowy dla pakietu 3; 3) szkolenie personelu
Zamawiającego w zakresie dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień SIWZ wraz z załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według
Załączników do SIWZ dla Pakietu 3; 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia przewidziane na kalibrację i kontrole. 5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do
SIWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa odczynników do badania hemostazy wraz z dzierżawą aparatury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15138.89 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bio-ksel sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kaliowa 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziąc
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14883.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14883.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14883.12
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa odczynników do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą aparatury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22175.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Bobrowiecka 8
Kod pocztowy: 00-728
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21104.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21104.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21104.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatury.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157499.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Argenta sp. z o.o. S.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 170099.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 170099.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 170099.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.