To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
"Termomodernizacja budynków administracyjnych OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: "Termomodernizacja budynków administracyjnych OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
Numer ogłoszenia: 775211-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 818272302, 601695799
faks: 818272364
e-mail: sekretariat@opk-opolelubelskie.pl, prezes@opk-opolelubelskie.pl
www: http://opk-opolelubelskie.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Termomodernizacja budynków administracyjnych OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OPK/WMR/ZP-2/6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ I: „Termomodernizacja budynku administracyjnego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim”
Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego zlokalizowanego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 33/11 w Opolu Lubelskim. Jest to budynek 2 kondygnacyjny z podpiwniczeniem. Parter budynku zajmują się pomieszczenia biurowe ARiMR w Opolu Lubelskim. Piętro I zajmuje część administracyjna Spółki oraz dwa lokale mieszkalne. W części podpiwniczonej znajdują się pomieszczenia m.in. techniczne, pomocnicze i archiwum zakładowe. Konstrukcja budynku jest murowana. Stropodach wentylowany jest dwudzielny dwuspadowy.
Zakres robót budowlanych przy budynku administracyjnym: Zgodnie z opracowaną oceną stanu technicznego budynku oraz audytu energetycznego przewidziano zakres:
Branża budowlana:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
- docieplenie stropodachu
Prace remontowe i naprawcze, w tym:
- usprawnienie wentylacji poprzez montaż nasad kominowych,
- wymianę zadaszeń nad wejściami do budynku,
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich z remontem kominów,
- rozbiórka i ponowne ułożenie opaski przy budynku przy wykonaniu docieplenia cokołu,
- roboty wykończeniowe,
- uporządkowanie terenu.
Branża elektryczna:
- częściowa wymiana instalacji elektrycznych oraz wymiana punktów oświetleniowych zintegrowanych na energooszczędnych,
- wymiana instalacji odgromowych na budynku,
- montaż instalacji fotowoltaicznych,
- montaż instalacji przyzywającej dla osób niepełnosprawnych.
Branża sanitarna:
- wymiana instalacji grzewczej, w tym wyposażenie jej w system zarządzania.
Powyższy zakres robót winien być wykonany wg. projektów branżowych.
Uwaga:
Przedmiar został zaktualizowany na potrzeby planowanej przebudowy schodów zewnętrznych. Zamurowanie jednego otworu okiennego oraz zmniejszenie ilości stolarki okiennej - dla okna oznaczonego symbolem O4 zmniejszenie do 5 szt.
CZĘŚĆ II: „Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalno-warsztatową przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim”
a. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego z częścią socjalno-warsztatową zlokalizowanego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 33/11 w Opolu Lubelskim. Jest to budynek parterowy bez podpiwniczenia. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe, socjalne, higieniczno-sanitarne, gospodarcze, garażowe i warsztatowe. Konstrukcja budynku jest murowana. Stropodach niewentylowany na belkach stropowych z wypełnieniem z płyt betonowych.
Zakres robót budowlanych przy budynku administracyjnym z częścią socjalno-warsztatową:
Zgodnie z opracowaną oceną stanu technicznego budynku oraz audytu energetycznego przewidziano zakres:
Branża budowlana:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
- docieplenie stropodachu
Prace remontowe i naprawcze, w tym:
- usprawnienie wentylacji poprzez montaż nasad kominowych,
- wymianę zadaszeń nad wejściami do budynku,
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich z remontem kominów,
- rozbiórka i ponowne ułożenie opaski przy budynku przy wykonaniu docieplenia cokołu,
- roboty wykończeniowe,
- uporządkowanie terenu.
Branża elektryczna:
- wymiana instalacji elektrycznych oraz wymiana punktów oświetleniowych,
- wymiana otok dla instalacji odgromowej na budynku,
Branża sanitarna:
- wymiana instalacji grzewczej, w tym jej modernizacja.
Powyższy zakres robót winien być wykonany wg. projektów branżowych.
Uwagi dotyczące zamówienia części I i części II:
1. Zamawiający zaleca by Wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia.
3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania terenu i doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu do akceptacji próbek materiałów przeznaczonych do wykończenia budynku z odpowiednim wyprzedzeniem.
6. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami.
7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – załączniki do SIWZ.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić prowadzenie robót budowalnych w czynnym obiekcie, w którym przebywają pracownicy OPK Sp. z o.o. i ARiMR oraz lokatorzy lokali mieszkalnych, zachowując środki ostrożności pod kątem bezpieczeństwa prowadzenia robót budowalnych i pracowników oraz lokatorów. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wykonanie wygrodzenia robót budowalnych umożliwiającego dostęp użytkownikom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.21.31.50
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Termomodernizacja budynku administracyjnego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 568000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kawęczyn 14
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 568000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 690681.08
Waluta: pln
NAZWA: "Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalno-warsztatową"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 273072.87 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kawęczyn 14
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 252000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 400000.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście
- Budowa kancelarii leśnictwa Żdżarka
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap - wykonanie kanalizacji deszczowej
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre
- Rozbud wraz z modern energet bud admin-biur zlok przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - hydroizol oraz termoizol zewn ściany fundament bryły "B" bud, wraz z zagosp terenu przyl od strony zach
- Utworzenie parku przemysłowego Euro-Centrum w Katowicach i w Chełmie Śląskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.