eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Grabownica Starzeńska, polegająca na budowie mostu na potoku Obarzymka w km 205 + 068 wraz z przebudową/rozbudową dojazdów, oraz rozbiórką i budową/przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Obarzym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418764-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Grabownica Starzeńska, polegająca na budowie mostu na potoku Obarzymka w km 205 + 068 wraz z przebudową/rozbudową dojazdów, oraz rozbiórką i budową/przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Obarzym.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773770-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400869-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69058767000000, ul. Boya Żeleńskiego, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 178 609 490
faks: 178 609 460
e-mail: wzp@pzdw.pl
www: www.pzdw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Grabownica Starzeńska, polegająca na budowie mostu na potoku Obarzymka w km 205 + 068 wraz z przebudową/rozbudową dojazdów, oraz rozbiórką i budową/przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Obarzym.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZDW/WZP/243/WM/47/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin – Wysokie – Biłgoraj – Sieniawa – Przeworsk – Kańczuga – Grabownica Starzeńska, polegająca na budowie mostu na potoku Obarzymka w km 205 + 068 wraz z przebudową/rozbudową dojazdów, oraz rozbiórką i budową/przebudową infrastruktury technicznej, budowli
i urządzeń budowlanych w m. Obarzym.
I. Zamówienie obejmuje:
a) Organizację placu budowy i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu,
b) Roboty przygotowawcze i ziemne wraz z budową obiektu tymczasowego,
c) Rozebranie konstrukcji nawierzchni na obiekcie i na dojazdach do obiektu,
d) Rozebranie istniejącego wpustu drogowego z przykanalikami,
e) Roboty ziemne - wykopy,
f) Całkowite rozebranie obiektu istniejącego,
g) Wykonanie fundamentów mostu,
h) Wykonanie podpór mostu,
i) Wykonanie powłokowej konstrukcji obiektów,
j) Wykonanie odwodnienia wzdłuż ścian podpór obiektu wraz z odwodnieniem zasypki,
k) Wykonanie zasypki konstrukcji powłokowej wraz z adaptacją dojazdów do obiektów,
l) Wykonanie nasypów oraz umocnienie skarp nasypów wraz z wykonaniem schodów naskarpowych,
m) Wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi,
n) Wykonanie chodników dla pieszych,
o) Wykonanie umocnienia potoku,
p) Wykonanie odwodnienia odcinka drogi nad obiektem, zgodnie z projektem systemu odwodnienia z odprowadzeniem do koryta potoku,
q) Ewentualne zabezpieczenie lub przebudowa infrastruktury technicznej nie związanej z obiektem,
r) Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (bariery i balustrady),
s) Rozebranie obiektu tymczasowego oraz oczyszczenie terenu robót.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 7 lat.

Oprócz wykonania robót budowlanych oraz dostaw i usług zamówienie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, obejmuje również:
- zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę,
- zapewnienie potencjału osobowego wykonawcy,
- zapewnienie letniego i zimowego utrzymania dróg,
- aktualizację opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu(stałej i czasowej),
- przywrócenie nieruchomości do należytego stanu, umożliwiającego jej wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem,
- wznowienie i stabilizację znakami granicznymi punktów granicznych, punktów załamania granic pasa drogowego,
- zakup drewna pochodzącego z wycinki, z obszaru objętego inwestycją.

Zakres robót określony został w Kosztorysie ofertowym (Rozdział III SIWZ), Dokumentacji projektowej (Rozdział IV SIWZ) oraz Istotnych Postanowieniach Umowy (Rozdział V SIWZ).

II. Wykonawca opracuje oraz uzyska wszystkie niezbędne opinie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić organ ruchu, zarząd drogi i Komendę Wojewódzką Policji o dacie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót, zatwierdzonej przez organ ruchu zachowując 7-mio dniowy termin wyprzedzający. Przedmiotowe powiadomienie z zachowaniem wskazanego terminu wyprzedzającego dotyczy każdorazowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu.
Wykonawca poza opracowaniem na swój koszt wymaganych projektów organizacji ruchu zobowiązany jest do:
- likwidacji oznakowania robót po ich zakończeniu,
- usunięcia z korony drogi maszyn drogowych i urządzeń w czasie przerw w prowadzonych pracach lub dokonania zabezpieczenia w sposób akceptowany przez Nadzór (Inspektora) przy realizacji robót „pod ruchem”,
- poinformowania mieszkańców i osób prowadzących działalność gospodarczą, usługową, media lokalne, Policję, Państwową Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, przewoźników transportu drogowego w tym transportu osobowego, sztab kryzysowy, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, portale internetowe itp. w rejonie robót o spodziewanych utrudnieniach w ruchu drogowym poprzez przekazanie informacji w sposób powszechnie dostępny (np. tablice ogłoszeń, strony internetowe, zebrania mieszkańców w gminie, parafii, przekazy mediów lub inny sposób zwyczajowo przyjęty) wraz z udokumentowaniem takiego działania,
- współdziałania z innymi podmiotami dla bezkolizyjnego prowadzenia robót w zajętym pasie drogowym,
- przewidzenia prowadzenia prac w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy celem skrócenia czasu występowania utrudnień,
- zapewnienia realizacji w terminie ważności zatwierdzonych projektów organizacji ruchu jednocześnie z utrzymywaniem i nadzorowaniem zgodności wprowadzonej organizacji ruchu z zatwierdzonym projektem oraz kompletnością i czytelnością oznakowania.
Teren niezbędny do realizacji robót (który będzie przekazany Wykonawcy protokołem przekazania placu budowy) na czas realizacji robót będzie w utrzymaniu Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7057528.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4827540.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4827540.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6975603.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.