eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › BUDOWA LINII OŚWIETLENIA ULICZNEGO W CIĄGU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWOŚCI KAMOCIN i SZYDŁÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418631-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Urząd Gminy Grabica:

BUDOWA LINII OŚWIETLENIA ULICZNEGO W CIĄGU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWOŚCI KAMOCIN i SZYDŁÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775451-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Grabica, krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 44 6161188
faks: 44 6161188
e-mail: zamowieniapubliczne@grabica.pl
www: grabica.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA LINII OŚWIETLENIA ULICZNEGO W CIĄGU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWOŚCI KAMOCIN i SZYDŁÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST budowa linii oświetlenia ulicznego w ciągu drogi DW nr 473 w miejscowości Kamocin i Szydłów w podziale na 2 części zamówienia, tj. a) Część I - budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi DW nr 473 w miejscowości Kamocin, wg dokumentacji projektowej, b) Część II - budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi DW nr 473 w miejscowości Szydłów, wg dokumentacji projektowej 2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.: a) Część I – rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kamocin na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, tj:  montaż wysięgników na istniejących słupach,  montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach. b) Część II - budowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Szydłów - Kolonia na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ, tj:  montaż napowietrznej linii oświetlenia ulicznego,  budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego,  montaż szafki sterowania i zasilania oświetlenia na konstrukcji stacji transformatorowej,  montaż na istniejących słupach wysięgników dla opraw oświetlenia ulicznego,  montaż i podłączenie opraw oświetlenie ulicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej poszczególnych Części (Projektach budowlano-wykonawczych, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. 3. W RAMACH W/W ROBÓT KAŻDEJ Z CZĘŚCI, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy. c) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu oraz wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania i jego demontażu po wykonaniu robót - jeżeli zajdzie konieczność; d) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. e) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, f) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, g) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, h) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. i) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. j) dokonania niezbędnych uzgodnień przed realizacją robót z właściwym Zakładem Energetycznym. k) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy, l) współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim. m) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2018, poz. 992 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. n) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). o) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; p) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. q) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. r) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W CIAGU DROGI DW NR 473 W MIEJSCOWOŚCI KAMOCIN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9218.63 ZŁ

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZDZISŁAW WOJTAS ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY ,,ELKON-BABY''
Email wykonawcy: elkonbaby@interia.pl
Adres pocztowy: BABY, UL. ZIELONA 25
Kod pocztowy: 97-310
Miejscowość: MOSZCZENICA
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11338.91

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10337.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19524.74
Waluta: ZŁ
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W CIAGU DROGI DW NR 473 W MIEJSCOWOŚCI SZYDŁÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36898.43 ZŁ

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FHU EL-ALMIS ŁUKASZ ŚWIDEREK
Email wykonawcy: lukasz.swidrek@inet.eu
Adres pocztowy: GLINNIK 50C
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: LUBOCHNIA
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45385.07

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45385.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83640.00
Waluta: ZŁ
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.