eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków ochrony indywidualnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418236-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie:

Dostawa środków ochrony indywidualnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776069-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396868-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35013258400000, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (12)6399250
faks: (12)6399259
e-mail: przetargi@straz.krakow.pl
www: www.straz.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WZP.2370.23.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielny na następujące zadania: Zadanie A - dostawa 57 500 par rękawiczek nitrylowych; Zadanie B - dostawa 57 500 maseczek ochronnych FFP2 z zaworkiem. Podstawowe wymagania stawiane w ramach zadania A: Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, niejałowe; oburęczne (pasują na lewą i na prawą dłoń) z rolowanym mankietem nadające się do prac wymagających dużego wyczucia i precyzji dotykowej rozmiary: XL. Preferowany kolor: niebieski lub czarny. Ilość: 57 500 par pakowane w paczkach po 50 par. Wyrób medyczny klasy I zgodnie z Dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EWG - typ EN 455(1-4) lub dokumentem równoważnym. Środek ochrony indywidualnej kat. I zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425 -typ EN 420 lub dokumentem równoważnym. Rękawiczki muszą spełniać wymagania normy EN ISO 374-5 VIRUS lub dokumentu równoważnego. Rok produkcji nie wcześniej niż 2020. Posiadają oznaczenie CE. Podstawowe wymagania stawiane w ramach zadania B: 57 500 masek (półmasek) w klasie ochrony FFP2. Maski o wypukłym kształcie wyposażone w: - zawór wydechowy; - zacisk nosowy dla doszczelnienia półmaski w obrębie nosa; - uszczelkę nosową; - taśmę nagłowia wykonaną z gumy pasmanteryjnej, lateksowej lub innego materiału tekstylnego. Maski muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa i zdrowia zawarte w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG lub dokumentu równoważnego, a także spełniać wymagania zharmonizowanej normy europejskiej EN 149:2001 + A1:2009 lub dokumentów równoważnych. Maski filtrujące powinny być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Rok produkcji nie wcześniej niż 2020. Posiada oznaczenie CE. Uzupełnione i podpisane przez Wykonawcę załączniki nr 2A – 2B do SIWZ stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie A - dostawa 57 500 par rękawiczek nitrylowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 66700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dafi Adam Łobodziński
Email wykonawcy: handel@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 1
Kod pocztowy: 15-110
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 72036.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70794.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72036.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie B - dostawa 57 500 maseczek ochronnych FFP2 z zaworkiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 171925.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 17

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 17
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 17
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PrimaVision Krzysztof Ambroziak
Email wykonawcy: krisambroziak@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Leśmiana 18
Kod pocztowy: 95-075
Miejscowość: Jedlicze B
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 211467.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 211467.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 399596.25
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.