eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › "Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1272 m z podziałem na 2 części": Części I: Zadanie pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - II etap". Część II: Zadanie pn.: "Remont dróg gminnych w miejscowości Górna Grupa w ciągu ulicy Klasztornej (od drogi krajowej nr 91 do Klasztoru oraz łącznika na skarpie łączącego ul. Klasztorną z ul. Pod Stokami) dł. 0,567 km".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418214-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Wójt Gminy Dragacz:

"Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1272 m z podziałem na 2 części": Części I: Zadanie pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - II etap". Część II: Zadanie pn.: "Remont dróg gminnych w miejscowości Górna Grupa w ciągu ulicy Klasztornej (od drogi krajowej nr 91 do Klasztoru oraz łącznika na skarpie łączącego ul. Klasztorną z ul. Pod Stokami) dł. 0,567 km".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763420-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Dragacz, krajowy numer identyfikacyjny 53437400000000, Dragacz, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 332 49 69
faks: 52 332 49 74
e-mail: krystian@dragacz.pl
www: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1272 m z podziałem na 2 części": Części I: Zadanie pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz - Michale - II etap". Część II: Zadanie pn.: "Remont dróg gminnych w miejscowości Górna Grupa w ciągu ulicy Klasztornej (od drogi krajowej nr 91 do Klasztoru oraz łącznika na skarpie łączącego ul. Klasztorną z ul. Pod Stokami) dł. 0,567 km".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RGiFE-I.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: „Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1272 m z podziałem na 2 części”:
Część I: „Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz – Michale – II etap”.
1) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze i pomiarowe,
b) roboty ziemne i rozbiórkowe,
c) karczowanie pni i wycinka krzewów,
d) regulacja pionowa 15 studzienek (włazy kanalizacyjne, zasuwy wodociągowe, hydranty) do poziomu nawierzchni,
e) zamocowanie rur osłonowych na kable tele-ele i elektroenergetyczne dwudzielne arot,
f) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm,
h) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy z kruszywa łamanego,
i) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem,
j) ustawienie krawężników betonowych najazdowych na zjazdach o wym. 22x15 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem,
k) wykonanie ścieku trójkątnego prefabrykowanego,
l) ułożenie geosiatki do nawierzchni asfaltowych 100/100kN wstępnie nasączona asfaltem,
ł) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z:
- warstwy wiążącej z beton asfaltowy AC 16S o gr. 4 cm po zagęszczeniu,
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm po zagęszczeniu,
m) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm kolor czerwony (zjazdy do posesji mieszkalnych),
n) nawierzchnia z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm (zjazdy do pól),
o) wykonanie nasypów, profilowanie, odtworzenie rowów, humusowanie i obsianie,
p) montaż znaków pionowych,
r) bariery drogowe stalowe,
s) prefabrykowane progi zwalniające
t) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
2) Podstawowe parametry odcinka drogi:
a) klasa techniczna drogi: D,
b) szerokość jezdni: 4,50 m,
c) szerokość pobocza: 2 x 0,75 m,
d) długość odcinka: około 0,655 km. (km 0+779 – km 1+433,57) plus odcinek polaczenia z drogą wojewódzką nr 207 – 50,43 m).
3) Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego o powierzchni 300 m2.
Lokalizacja odcinka próbnego do 2 km od placu budowy. W ramach odcinka próbnego należy wykonać warstwę wiążącą gr. 4 cm oraz warstwę ścieralną 4 cm. Przed ułożeniem warstw bitumicznych należy przeprofilować i dogęścić istniejące podłoże z kruszywa łamanego.
Część II: „Remont dróg gminnych w miejscowości Górna Grupa w ciągu ulicy Klasztornej (od drogi krajowej nr 91 do Klasztoru oraz łącznika na skarpie łączącego ul. Klasztorną z ul. Pod Stokami) dł. 0,567 km”.
1) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze i pomiarowe,
b) roboty ziemne i rozbiórkowe,
c) wymiana 6 studni kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych o śr. 1200 mm,
d) demontaż istniejącego kanału deszczowego oraz ułożenie nowego kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 315mm,
e) regulacja pionową 15 studzienek (włazy) do poziomu nawierzchni projektowanej drogi,
f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm (zjazdy),
f) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
g) regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geowłóknin – warstwa zbrojąca,
h) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego
i) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego składającej się z:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 3 cm,
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. 4 cm,
j) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (zjazdy),
k) ułożenie opornika betonowego o wym. 12x25 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem (zjazd),
l) nawierzchnia z kruszywa łamanego KŁSM 0-31,5 mm gr. 15 cm (pobocza),
ł) profilowanie skarp, muld trawiastych, odtworzenie rowów, humusowanie i obsianie,
m) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
2) Podstawowe parametry odcinka drogi:
a) klasa techniczna drogi: D,
b) szerokość jezdni: 4,50 m,
c) szerokość pobocza: 2 x 0,75 m,
d) długość odcinka: około 0,567 km
3) Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego,
3. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania.
1) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów czy urządzeń zaproponowanych w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB.
2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych).
3) Dopuszcza się równoważne urządzenia i materiały pod warunkiem, że :
a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB,
b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB.
4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia i materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
5) W przypadku zamontowania przez Wykonawcę urządzeń i zastosowania materiałów, które nie będą spełniać w/w wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem lub rozbiórką, na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na umowę o prace, na zasadach określonych w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia t.j. wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
1) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę.
2) W trakcie realizacji umowy Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość do co sposobu zatrudniania osób wykonujących czynności określone powyżej. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Dokumentacja projektowa(z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym osobno dla każdej z dwóch części).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: "Przebudowa drogi gminnej nr 0537004 Dragacz – Michale – II etap”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 480341.93 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNITRAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro.unitrak@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Strażacka 15
Kod pocztowy: 84-208
Miejscowość: Kielno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 590820.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 590820.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1136785.08
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Remont dróg gminnych w miejscowości Górna Grupa w ciągu ulicy Klasztornej (od drogi krajowej nr 91 do Klasztoru oraz łącznika na skarpie łączącego ul. Klasztorną z ul. Pod Stokami) dł. 0,567 km”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 316985.85 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNITRAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro.unitrak@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Strażacka 15
Kod pocztowy: 84-208
Miejscowość: Kielno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 389892.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 389892.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 647970.91
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.